فونیکسریمکسبهتام

تصادف مرگبار اتوبوس با تریلی

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار اتوبوس با تریلی دانگ فنگ در سیستان و بلوچستان خبر داد.

تصادف مرگبار اتوبوس با تریلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ نادر رحمانی  در این‌باره گفت: حوالی ساعت 3:30 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری بنز در کیلومتر 20 محور فاروج- قوچان در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر خود خارج شده و در پی این حادثه 15 تن از مسافران دچار مصدومیت سطحی شدند.

    وی علت خروج اتوبوس بنز از مسیر را عدم توجه راننده به مسیر مقابل در پی خستگی و خواب آلودگی‌اش اعلام کرد و گفت: این اتوبوس 40 مسافر داشت.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع تصادفی دیگر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت:‌ حوالی ساعت ٤:٣۰ بامداد  امروز نیز  تصادف میان اتوبوس ولوو و تریلی دانگ فنگ در کیلومتر 198 محور سفیدابه  سبب مرگ یک تن و جراحت هفت تن دیگر شد.

    رحمانی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهارکرد: کارشناسان پلیس راه راننده اتوبوس ولوو را به دلیل عدم توجه به جلو به میزان ٥۰ درصد و راننده تریلی‌دانک فنگ را نیز به علت بروز نقص فنی و توقف در سواره رو به میزان ٥۰ درصد مقصر تشخیص دادند.

    وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک حاکی از این است که تردد در تمامی جاده‌های کشور به آرامی در جریان است و مشکل ترافیکی خاص وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط