فونیکسریمکسبهتام

رنو ۵۰ هزار دستگاه کوئید را فراخواند

عصر خودرو- شرکت خودروسازی رنو در حال فراخوان ۵۰ هزار دستگاه از خودروهای پرفروش کوئید در بازار هند برای تعمیر نقص در سیستم سوخت رسانی و افزودن یک شلنگ بنزین است.

رنو ۵۰ هزار دستگاه کوئید را فراخواند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹:۰۰
  • رنو 50 هزار دستگاه کوئید را فراخواند
  • رنو 50 هزار دستگاه کوئید را فراخواند
  • رنو 50 هزار دستگاه کوئید را فراخواند

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از پایگاه فرست پست، رنو هند در حال انجام یک بررسی بازدارنده و داوطلبانه روی تعدادی از خودروهای کوئید 800 سی سی است که از اکتبر 2015 تا 18 می 2016 تولید شده اند.

رنو در بیانیه ای اعلام کرد، یک شلنگ سوخت به خودروهای فراخوان شده اضافه می‌شود و کارایی کلی سیستم سوخت رسانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا هرگونه اختلال احتمالی در انتقال سوخت کاهش پیدا کند.

رنو افزود: خودروهای فراخوان شده به صورت رایگان بررسی شده و در صورت لزوم اقدامات لازم انجام خواهد شد. ما در حال تماس با مشتریان و درخواست از آنها برای بازدید خودروشان هستیم.

در شرایطی که شرکت رنو به جزئیات بیشتر در این زمینه اشاره نکرده است اما منابع آگاه می‌گویند که تنها 10 درصد خودروهای فراخوان شده احتمالا تحت تاثیر این نقص خواهند بود.

رنو کوئید که عرضه آن از سال گذشته در هند شروع شده به عامل موفقیت این شرکت در هند تبدیل شده است. این خودرو در ابتدا با موتور 800 سی سی روانه بازار شد و اکنون نسخه یک لیتری آن نیز روانه بازار هند شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم