فونیکسریمکسبهتام

در۴۸ ساعت گذشته

۲ کشته،۶۰ مصدوم و کما رفتن ۱۴ نفر درحوادث رانندگی زنجان

عصر خودرو- تصادف و سوانح رانندگی جاده ای در زنجان طی ۴۸ ساعت گذشته منجر به مرگ ۲ نفر، کما رفتن ۱۴ نفر و مصدومیت قریب ۶۰ تن شد.

۲ کشته،۶۰ مصدوم و کما رفتن ۱۴ نفر درحوادث رانندگی زنجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر بی دقتی و بی احتیاطی برخی رانندگان، طی 48 ساعت گذشته 2 نفر در مسیرهای ارتباطی زنجان کشته شدند و حال 14 تن از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.
    سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 10 صبح چهارشنبه در مسیر ارتباطی زنجان - ارمغانخانه یک دستگاه خودروی سمند بر اثر انحراف به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز و برخورد با نیسان وانت، 9 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که یک دختربچه 9 ماهه به علت شدت جراحات وارده به کام مرگ فرو رفت و 2 نفر از آنها نیز در حالت کما هستند.
    وی اظهار کرد: حوالی ساعت 10:30 صبح چهارشنبه نیز بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده، خودرو سواری پراید در مسیر ارتباطی زنجان - تبریز واژگون شد و راننده و همسرش به کما رفتند که زن جوان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
    شیرمحمدی افزود: طی این مدت بیش از 30 حادثه واژگونی خودرو در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان اتفاق افتاد که این سوانح نیز باعث به کما رفتن 11 نفر و مصدومیت بیش از 50 نفر دیگر شد.
    به گزارش ایرنا، از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه هفته جاری نیز بر اثر 6 فقره تصادف زنجیره ای در مسیرهای ارتباطی این استان 20 نفر مصدوم شده بودند.
    رعایت نکردن فاصله طولی مناسب و توجه نداشتن کافی به جلو از سوی برخی رانندگان عمده دلیل تصادفات زنجیره ای رخ داده در جاده های زنجان بوده و مصدومین نیز پس از اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس به بیمارستان های زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده، انتقال می یابند.
    تعداد خودروهای درگیر در این تصادف زنجیره ای قریب 40 دستگاه و بیشتر تصادف ها نیز در خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین اتفاق افتاده بود.
    از ابتدای مهر تاکنون بیش از 25 نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف زنجان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو