فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی

جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی روش‌های نوین می‌طلبد

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای کنترل حجم سنگین وسایل نقلیه موجود در کشور فقط نیروی انسانی پاسخگو نیست بلکه باید سامانه‌های هوشمند ظرفیت نظارتی ما را افزایش دهند.

جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی روش‌های نوین می‌طلبد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار اشتری امروز در مراسم راه‌اندازی سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای (سپهتن)، بیان کرد: این سامانه قدرت نظارت و کنترل پلیس را در عملکرد ناوگان عمومی افزایش می‌دهد.

    وی با اشاره به حجم بالای تعداد وسایل نقلیه در کشور، گفت: لازم است نظارت بر اجرای مقررات به طور نوین عملیاتی شود، به طور قطع امکان جلوگیری از بروز تخلف در این حجم ناوگان وسایل نقلیه توسط صرفاً نیروی انسانی پلیس راهور وجود ندارد و باید سامانه‌های هوشمند ظرفیت نظارتی ما را در راستای رشد کیفیت حمل‌ونقل جاده‌ای افزایش دهد.

    فرمانده نیروی انتظامی، گفت: هدف ما ارتقای ایمنی، کاهش تلفات و تصادفات رانندگی و افزایش بهره‌وری در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است. تصادفات رانندگی هر سال سیر کاهشی دارد و امسال نیز نسبت به سال قبل میزان تلفات سوانح رانندگی کاهش یافته است که این کاهش تصادفات به کاهش خسارات اجتماعی و اقتصادی منجر می‌شود.

    سردار اشتری ادامه داد: برخی از پاسگاه‌های پلیس راه ساختمان‌های فرسوده‌ای دارد در حالی که باید درست شوند که به تازگی طی توافقی با وزارت راه و شهرسازی مقرر شده است تا پایان امسال 50 پاسگاه پلیس پیش‌ساخته جدید با ظاهری نوین جایگزین پاسگاه‌های فرسوده شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط