فونیکسریمکسبهتام

راننده خودرو سواری پژو ۲۰۶ از حادثه واژگونی جان سالم به در برد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در شهر زنجان از حادثه واژگونی جان سالم به در برد.

راننده خودرو سواری پژو ۲۰۶ از حادثه واژگونی جان سالم به در برد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضان آفریدون  افزود: در این حادثه که حوالی ساعت 22 چهارشنبه شب نزدیک میدان کوهنورد واقع در جاده گاوازنگ اتفاق افتاد این راننده به صورت جزئی مصدوم و جهت حصول اطمینان از نبود مشکل جدی، به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
    وی با بیان اینکه حداکثر سرعت در درون شهر زنجان 60 کیلومتر بر ساعت است، سرعت بالا را دلیل واژگونی این خودرو اعلام و اظهارکرد: به این خودرو سواری که به غیر راننده، سرنشین دیگری نداشت در این سانحه حدود 30 درصد خسارت وارد شده است.
    رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان نیز گفت: خوشبختانه در این حادثه که به دلیل تخطی از سرعت مجاز و توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو اتفاق افتاد به خودروهای عبوری از محل آسیب نرسید و فقط راننده آن که جوانی 25 ساله بود به صورت جزئی صدمه دیده بود.
    سرهنگ عباس مظفری سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه ذکر کرد و افزود: مسیر میدان کوهنورد یکی از نقاط حادثه خیز استان تلقی می شود که نیاز است شهرداری فکری به این مسیر ارتباطی پرتردد بکند.
    در این مسیر ارتباطی طی سال های گذشته به دفعات حادثه واژگونی منجر به فوت، جرح و خسارت اتفاق افتاده است بطوریکه در چهارم مرداد امسال در پی بی مبالاتی و سهل انگاری راننده یک دستگاه کمپرسی بنز حامل بار در میدان کوهنورد (فلکه آزادگان) و قبل رقم خوردن حادثه مرگبار و خونین، واژگون شد اما راننده که در کابین گیر کرده و از ناحیه گردن، پا و دست دچار شکستگی شده و در وضعیت وخیمی بود توسط آتش نشانان ایستگاه های شماره 2 و 5 بیرون کشیده شد.
    سرعت این خودرو سنگین به حدی بود که وارد میدان کوهنورد که حدود 80 سانتیمتر از سطح خیابان بالاتر است شده و علاوه بر تخریب جدول های دور میدان، ایستگاه اتوبوس، برخورد با عابر پیاده و خودرو سواری پژو عبوری از محل و واژگون کردن یک دستگاه خودرو نیسانوانت خود نیز واژگون شد.
    حدود یک ماه قبل نیز در جاده گاوازنگ زنجان راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو آردی که دارای سه سرنشین دیگر بود به دلیل داشتن سرعت بالا و نداشتن توانایی در کنترل خودرو جان خود را از دست داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو