فونیکسریمکسبهتام

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

همکاری همیاران پلیس در ساماندهی ترافیک ایام محرم

عصر خودرو- معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی همکاری همیاران پلیس را در ساماندهی ترافیک در زمان برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم مؤثر دانست و از افزایش ۲.۵ درصدی تعداد این نیروها خبر داد.

همکاری همیاران پلیس در ساماندهی ترافیک ایام محرم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اسمعیل پور گفت: در رابطه با کنترل ترافیک شهری تبریز اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و خوشبختانه در ایام محرم  هیچ مشکل ترافیکی در سطح شهر نداریم و امنیت هیئت ها و شهروندان نیز به صورت کامل برقرار تامین شده است.

    وی با اشاره به این که آذربایجان شرقی دومین استان در سطح کشور از حیث برقراری امنیت است، افزود: همه دستگاه های امنیتی و انتظامی در کنار مردم و با همکاری سایر نهادها و سازمان ها برای امنیت و آرامش در استان تلاش می کنند.

    معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در خصوص تمهیدات امنیتی ویژه ایام محرم نیز اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با هیئات سطح شهر، چند نفر برای برقراری امنیت هیئت ها تعیین و آموزش های لازم به آنان داده شده تا موجب روان سازی ترافیک و نیز برگزاری باشکوه تر مراسم عزاداری حسینی در ایام محرم شوند.

    وی با تقدیر از همکاری تمام افراد و نهادها با نیروی انتظامی برای برگزاری پرشکوه مراسم عزاداری در فضایی امن و به دور از مشکلات ترافیکی گفت: در تمام خیابان ها و کوچه ها در کنار هر یک دسته جات افرادی از همیاران پلیس مستقر هستند تا از بروز مشکلات ترافیکی و ایجاد دیگر مشکلات جلوگیری شود.

    اسمعیل پور تصریح کرد: تعداد همیاران پلیس استان در ایام محرم سالجاری 2.5 درصد نسبت به  سال گذشته افزایش یافته تا از بروز مشکلاتی همچون راهبندان در زمان برگزاری مراسم عزاداری خیابانی جلوگیری شود و در این خصوص خودرو های اورژانس با توجه به حساسیت کار آنها از اولویت بیشتری برخوردار هستند.

    معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی هم چنین از آمادگی تلفن گویای 197 برای دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در این ایام خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده موردی از بی توجهی دسته جات عزاداری به مسائل ترافیکی، مراتب را به سرعت از طریق این شماره تماس گزارش دهند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط