فونیکسریمکسبهتام

۴ عضو یک خانواده در حادثه رانندگی در زنجان جان باختند

عصر خودرو- برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و رونیز صبح چهارشنبه در ماهنشان زنجان، چهار سرنشین پراید شامل والدین و ۲ فرزندشان را در دم به کام مرگ فرستاد.

۴ عضو یک خانواده در حادثه رانندگی در زنجان جان باختند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: این حادثه ساعت 8:36 دقیقه چهارشنبه به اورژانس اعلام و آمبولانس اعزامی از مرکز اورژانس شهرستان ماهنشان نیز پس از 6 دقیقه در محل حاضر شد.
    وی اظهار کرد: سرنشینان خودرو پراید که یک مرد 36 ساله (راننده)، زن 34 ساله و 2 دختر 13 ساله و یک ساله بودند قبل از رسیدن اورژانس بر اثر صدمات وارده جان باختند و راننده خودرو رونیز نیز پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان رازی ماهنشان منتقل شد.
    مرادی محل وقوع تصادف را حدود 15 کیلومتری شهر ماهنشان روبروی شهرک صنعتی خلج ذکر کرد و افزود: راننده خودروی رونیز از نواحی مختلف بدن از جمله سر، صورت و گردن دچار صدمه و جراحات شده بود.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: این حادثه به علت تجاوز به چپ خودرو پراید اتفاق افتاد که شدت برخورد به حدی بود که هر چهار سرنشین این خودرو جان خود را در همان لحظات نخست از دست دادند.
    سرهنگ علی اصغرشیرمحمدی افزود: در این حادثه که در نزدیک روستای خلج در شهرستان ماهنشان و در برخورد رخ به رخ با خودرو رونیز اتفاق افتاده بود راننده این خودرو نیز به علت صدمات و جراحات با استفاده از آمبولانس به بیمارستان ماهنشان منتقل شد.
    به گزارش ایرنا، طی روزهای یکم و دوم مهر جاری پنج نفر، چهارم مهر چهار نفر و هفتم مهر نیز چهار نفر، 9 مهر دو نفر، 12 مهر یک نفر و 13 مهر نیز یک نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف زنجان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که با حادثه اتفاق افتاده امروز در جاده ماهنشان مجموع تلفات انسانی جاده ای این استان از ابتدای ماه جاری تاکنون به 21 نفر رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو