فونیکسریمکسبهتام

آغاز تحقیقات آمریکا از ۶۴۲ هزار شاسی بلند و سواری

عصر خودرو- رگولاتورهای ایمنی خودروی آمریکا دو تحقیق مقدماتی را درباره مشکلات چراغ هشدار قفل در و فرمان ۶۴۲ هزار شاسی بلند و خودروی سواری فورد آغاز کردند.

آغاز تحقیقات آمریکا از ۶۴۲ هزار شاسی بلند و سواری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، فورد موتور که دومین خودروساز بزرگ آمریکاست، ماه گذشته اعلام کرد به دلیل 640 میلیون دلار هزینه فراخوان قفل در معیوب، پیش بینی خود از سود خالص کل سال را از 10.8 میلیارد دلار به 10.2 میلیارد دلار کاهش داده است.

    سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه آمریکا اعلام کرد بدنبال دریافت 1560 گزارش از چراغهای در نیمه بسته، تحقیقاتی را دربار 380 هزار شاسی بلند فورد ایج مدل 2011 تا 2013 آغاز کرد. مالکان این خودروها اظهار کرده اند مطمئن نیستند که در خودرویشان کاملا بسته شده باشد.

    در تحقیقات قفل در خودرو، موارد ایمنی مانند باز شدن در خودرو در زمان رانندگی، قفل نشدن در خودرو در زمان رانندگی و روشن ماندن چراغهای داخل خودرو گزارش شده اند. یک مورد مصدوم در ارتباط با این مشکل گزارش شده اما تصادفی اتفاق نیافتاده است.

    سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه آمریکا همچنین اعلام کرد تحقیقات جداگانه ای را درباره 262 هزار خودروی فورد فوژن مدل سال 2010 برای مشکلات فرمان آغاز خواهد کرد. این سازمان 547 شکایت درباره مشکلات فرمان دریافت کرده که عامل 12 مورد تصادف و چهار مصدوم بوده است.

    مشکل مذکور در سال 2014 مورد تحقیق قرار گرفته بود و فورد برای خودروهای فوژن 2011 و 2012 فراخوان صادر کرده بود.

    فورد در سپتامبر فراخوان قفل خودرو را به 1.5 میلیون خودروی دیگر گسترش داد و شمار خودروهای تحت این فراخوان به 2.4 میلیون خودرو رسید.

    بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز از سال 2014 در شش فراخوان جداگانه برای حدود چهار میلیون خودرو به دلیل مشکلات قفل در، فراخوان داده است که شامل 2.4 میلیون خودروی فراخوان شده در دو ماه اخیر هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم