فونیکسریمکسبهتام

محور لاهیجان‌ ـ آستانه‌اشرفیه باز هم قربانی گرفت

عصر خودرو- محور پرحادثه لاهیجان‌ ـ‌ آستانه‌اشرفیه بار دیگر تعدادی از ساکنان حاشیه این جاده را به کام مرگ فرستاد.

محور لاهیجان‌ ـ آستانه‌اشرفیه باز هم قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،  مسافت بین میدان ابریشم تا بیمارستان سیدالشهدا(ع) این شهرستان که به عنوان جاده اصلی لاهیجان به آستانه‌اشرفیه مطرح بوده، بار دیگر قربانگاه تعدادی از ساکنان و کشاورزان پرتلاش این مناطق شد.

    تصادفات مرگبار رانندگی در محور مذکور بسیاری از خانواده‌های ساکن اطراف آن را داغدار کرده و اخیراً نیز سه نفر در این مسیر بر اثر سانحه تصادف جان باختند.

    یکی از ساکنان مسیر مورد نظر به خبرنگار فارس اظهار کرد: 11 مهر ماه جاری یکی از کشاورزان ساکن منطقه بر اثر سانحه تصادف کشته شد و همسرش که دچار شوک شده بود خودسوزی کرد و او هم جان باخت.

    وی با بیان اینکه مدتی پیش از این نیز یک نفر دیگر در محور مذکور جان خود را بر اثر تصادف از دست داد، گفت: هیچ مسؤولی حاضر نیست در محور مرگ‌آفرین لاهیجان‌ ـ‌ آستانه‌اشرفیه یک سرعت‌کاه نصب کند.

    این شهروند لاهیجانی با اشاره به اینکه رانندگان در محور مذکور بدون هیچ ملاحظاتی و با سرعت زیاد رانندگی می‌کنند، ادامه داد: تاکنون خانواده‌های بسیاری در داغ از دست دادن عزیزان خود سیاه‌پوش شده‌اند.

    به گزارش فارس، در شهریور ماه امسال درباره پرحادثه‌ترین محور گیلان یعنی لاهیجان‌ـ آستانه‌اشرفیه گزارشی نوشتیم که رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان گفته بود نصب هرگونه سرعت‌کاه بر اساس کنوانسیون بین‌المللی راه‌ها در محور مورد نظر ممنوع است.

    با توجه به حادثه‌آفرین بودن محور لاهیجان‌ ـ‌ آستانه‌اشرفیه و افزایش قربانیان حوادث رانندگی در این محور، جا دارد مسؤولان مربوطه تدابیری اندیشه کنند تا بیش از این خانواده‌های ساکن در اطراف محور مذکور داغدار عزیزان خود نشوند.

    ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز ساخت کمربندی در محور مذکور را از فعالیت‌های در دست اقدام شهرستان عنوان کرد و گفت: با افتتاح این کمربندی تصادفات رانندگی در محور مذکور کاهش می‌یابد.

    تعدادی از ساکنان مسیر جاده لاهیجان‌ـ‌آستانه‌اشرفیه نیز اظهار کردند که بهتر است تا پایان ساخت کمربندی یک سرعت‌کاه در این محور نصب شود تا قربانیان حوادث رانندگی آن افزایش پیدا نکند.

    این ساکنان متذکر شدند: تا اتمام کمربندی مورد نظر چند خانواده دیگر باید داغدار و سیاه‌پوش شوند تا مسؤولان بخواهند یک سرعت‌کاه ناچیز را نصب کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو