فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول خبر داد:

۲۳ فوتی در حوادث مختلف ۶ ماه گذشته دزفول

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: بر اثر یک هزار و ۹۳ حادثه رخ داده طی ۶ ماه گذشته در شهرستان دزفول، ۲۳ نفر فوت و ۸۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

۲۳ فوتی در حوادث مختلف ۶ ماه گذشته دزفول
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، عبدالحسین معظم فر اظهار کرد: در شهریورماه گذشته، 165 فقره حادثه اعم از آتش سوزی اماکن مسکونی، تجاری، تولیدی، صنعتی، خودرو، و حوادث امداد و نجات از قبیل آسانسور، تصادف خودرو، گیر کردن انگشت در داخل انگشتر و اشیای فلزی، ورود جانوران موزی و غیره از طریق شهروندان به سامانه 125 این سازمان اطلاع داده شده است.

    وی افزود: نیروهای سازمان آتش نشانی دزفول بلافاصله پس از دریافت این گزارش ها در کمترین زمان ممکن از چهار ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام می شدند.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: از این حوادث، تعداد 120 فقره در داخل محدوده شهر و تعداد 45 فقره بیرون از محدوده شهر و در روستاهای اطراف به وقوع پیوسته است.

    معظم فر عنوان کرد: در حوادث شهریورماه، تعداد عملیات های اطفای حریق و  امداد و نجات  به ترتیب با 86 و 79  فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

    وی ادامه داد: در این حوادث متاسفانه تعداد دو نفر فوتی گزارش شد و 13 نفر دیگر مصدوم شدند.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول همچنین با بیان اینکه  در 6 ماه اول سال جاری نیز تعداد یک هزار و 93 فقره حادثه در دزفول رخ داده است، اضافه کرد: از این آمار، تعداد 575 حادثه مربوط به انواع حریق و 518 فقره مربوط به انواع امداد و نجات بوده است.

    معظم فر بیان کرد: در یک هزار و 93 حادثه رخ داده طی 6 ماه گذشته در دزفول، متاسفانه تعداد 23 نفر فوت و 86 نفر دیگر مصدوم شدند.

    وی در پایان گفت: تمام این یک هزار و 93 حادثه با درایت بالا و توانمندی های پرسنل سازمان آتش نشانی از چهار ایستگاه عملیاتی و در کوتاه ترین زمان ممکن امدادرسانی شد که امیدوار هستیم این رویه همچنان ادامه یابد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو