فونیکسریمکسبهتام

نقاط پرترافیک در برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم پوشش‌دهی می‌شود

عصر خودرو- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی پوشش لازم ترافیکی در ایام سوگواری شهادت اباعبدالله حسین(ع) را فراهم می‌کنند.

نقاط پرترافیک در برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم پوشش‌دهی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ عابدی، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اقدامات پلیس راهور در ایام سوگواری ماه محرم خبر داد و تصریح کرد: در حالی که تنها یک هفته به آغاز ماه محرم باقی است، برنامه ریزی های مناسب صورت گرفته و برای برگزاری هر چه بهتر مراسم های مذهبی با مدیریت کامل بر مسیرها و بار ترافیکی آماده ایم.

    وی افزود: برای این ایام، جلساتی را با مسئولان ذیربط ترتیب داده‌ایم و طی آن تمام پیش بینی های لازم برای این روزها را صورت گرفته است.

    سرهنگ عابدی گفت: تمام مسیرهای تردد و نقاطی که اصولا هر سال مراسم های عظیم در آن محدوده برپا می‌شود را شناسایی و با توجه به آن در صورت لزوم طرح‌ های ترافیکی اعمال خواهد شد.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: پوشش لازم ماموران ما مقابل مساجد و محل های برپایی مراسم های عزاداری به ویژه در سه شب آخر دهه اول ماه محرم صورت می‌گیرد و تمام تلاش ما ایجاد نظم عبور و مروری در سطح شهر است تا عزاداران حسینی در بهترین شرایط ممکن و با خیالی آسوده در محل های مراسم و هیئات حاضر شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط