فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تبریز و صنایع وابسته ۹۵ (۸)

راه اندازی خط تولید خودرو سواری ام جی ۳۶۰ در تبریز

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان اعلام کرد: خط تولید خودروی سواری ام جی ۳۶۰ با سرمایه گذاری مشترک این شرکت و شرکت خودروسازی سایک چین در تبریز به زودی راه اندازی می شود.

راه اندازی خط تولید خودرو سواری ام جی ۳۶۰ در تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، ناصر نقدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید این خودرو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تولید این خودرو با شرکت خودروسازی سایک چین قرارداد سرمایه گذاری مشترک امضا کرده ایم.
    وی با بیان اینکه خودروهای تولیدی در قالب شرکت ام جی پارس به بازار عرضه خواهد شد، افزود: این شرکت در اوایل سال 2017 به تولید انبوه خواهد رسید و محصولات آن به بازار عرضه خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه طی 4 روز آینده مراحل تولید این شرکت شروع می شود، یادآور شد: این شرکت تولید 10 هزار دستگاه خودرو در سال را برای سال 2017 برنامه ریزی کرده و ظرفیت تولید نهائی آن تولید 200 هزار دستگاه خودرو در سال است.
    مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان با بیان اینکه از ابتدای سال 2017 خودروهای تولیدی به صورت انبوه وارد بازار خواهد شد، اظهار کرد: از اواسط 2017 و اوایل سال 2018 دو مدل خودروی شاسی بلند کوچک و بزرگ از سوی این شرکت تولید و وارد بازار می شود.
    نقدی، ادامه داد: این شرکت هر سال حداقل یک مدل و محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد و عمده قطعات این خودروها در آذربایجان شرقی و تبریز تولید خواهد شد.
    به گزارش ایرنا، وی گفت: هم اکنون 200 نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول کار هستند و در مرحله اول این تعداد به 900 نفر خواهد رسید و در مرحله دوم با راه اندازی قسمت های رنگ، بدنه و پرس 2 هزار و 500 نفر نیروی انسانی ماهر جذب این شرکت خواهند شد.
    نقدی با بیان اینکه خودروی ام جی 360 دارای تجهیزات مدرن و با کیفیت بالا است، افزود: کیفیت بالا، قیمت پائین، مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده از برنامه ها و اهداف این شرکت برای تولید خودرو است.
    مدیر عامل شرکت ام جی پارس موتور نیز در این جلسه گفت: شرکت تولید خودروی سایک موتور، بزرگ ترین شرکت تولید خودرو در چین و هفتمین شرکت خودروساز دنیاست.
    لین یانگ، افزود: این شرکت با همکاری گروه صنعت خودرو آذربایجان با سرمایه گذاری 50 - 50، شرکت ام جی پارس موتور را راه اندازی کرده و در 5 سال آینده میزان سرمایه گذاری خود را به 400 میلیون دلار افزایش خواهد داد.
    به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه ایران از نقاط کلیدی و راهبردی برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو است، یادآور شد: این شرکت تلاش می کند در کنار سرمایه گذاری در ایران برای تولید خودرو، تولیدات خود را در سطح دنیا معرفی کند.
    مدیرعامل شرکت مشترک ایرانی و چینی( ام جی پارس موتور) اظهار داشت: تلاش می شود تولیدات این شرکت به کشورهای همسایه و خاورمیانه از جمله جمهوری آذربایجان، اکراین، سوریه، لبنان، عراق و اردن صادر شود.
    یانگ، ادامه داد: اولین محصول تولیدی این شرکت با عنوان ام جی 360 در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران در تبریز به نمایش گذاشته می شود.
    وی گفت: استراتژی این شرکت، کیفیت بالای محصولات تولیدی، قیمت پائین، عمر بالا و نظارت بیشتر و انتقال تکنولوژی بالا به ایران است.
    یانگ، افزود: برای تولید قطعات یدکی محصولات تولیدی این شرکت یک سوله بزرگ در تهران اجاره شده و با سازندگان قطعات یدکی قرارداد امضا می شود.
    رئیس هیات مدیره گروه صنعت خودرو آذربایجان نیز در این جلسه گفت: این گروه با هدف تولید خودرو با کیفیت در مرحله اول و حمایت از حقوق مصرف کننده در مرحله دوم اقدام به عقد قرارداد سرمایه گذاری مشترک با شرکت خودرو سازی سایک کرده است.
    به گزارش ایرنا حسین باهوش افزود: انتقال فناوری و دانش جدید تولید خودرو به ایران و بومی سازی این دانش از اهداف این شرکت برای عقد قرارداد با شرکت خودروسازی چینی است.
    در این آئین اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریز از قسمت های مختلف خط تولید خودرو ام جی 360 دیدن کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو