فونیکسریمکسبهتام

یکی از مصدومان حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت مسیر سنندج- مریوان فوت کرد

عصر خودرو- معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: یکی از مصدومان حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت مسیر سنندج - مریوان به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

یکی از مصدومان حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت مسیر سنندج- مریوان فوت کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از ایرنا ، دکتر هومن قصری افزود: 6 مصدوم دیگر در بیمارستان توحید سنندج تحت مراقبت و درمان هستند که حال یکی از آنان نیز وخیم است.
    وی گفت: به دنبال خبر واژگونی تانکر حمل سوخت در مسیر سنندج- مریوان بلافاصله به منظور امداد رسانی به حادثه دیدگان، 6 دستگاه آمبولانس از پایگاه های سروآباد، صوفیان، شویشه و مناطق 4 و 6 و 2 سنندج به محل اعزام شدند.
    رئیس پلیس راه استان کردستان نیز در این خصوص گفت : ساعت 22 شامگاه سه شنبه یک دستگاه تانکر حمل سوخت در جاده سنندج - مریوان، در 2 کیلومتری روستای نگل به سمت مریوان، به علت واژگونی دچار حریق شد.
    سرهنگ عیسی گوهری افزود: بر اثر واژگون شدن این تانکر حامل سوخت و برخورد با یک کامیون ، یک نیسان وانت، یک پراید و یک مگان ؛ این خودرو ها نیز دچار حریق شدند.
    وی ادامه داد: برخی از سرنشینان این خودروها که پس از حادثه به صورت پیاده در حال دور شدن از محل حادثه بودند به دلیل میزان شعله آتش سوزی، مصدوم شدند و یکی از آنها به دلیل جراحات فوت کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط