فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خبر داد؛

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل لرستان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل لرستان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی زندی فر ظهر سه شنبه در نشست با رؤسای انجمن های صنفی رانندگان و مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر استان با اعلام آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت:حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تأمین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس به مرز مهران از مهمترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت های مسافربری استان است.

    وی خواستار تعامل تمامی شرکت های امداد خودرو با پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد و افزود: شرکت های امداد خودرو باید آمادگی کامل نسبت به استقرار اکیپ سیار از ورودی محورهای مواصلاتی تا منتهی الیه محور خروجی استان به سمت ایلام را داشته باشند.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عنوان کرد: تمامی راهدارخانه ها باید مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای پذیرش و اسکان زائران در راه مانده به کار بگیرند.

    زندی فر با بیان اینکه تردد اتوبوس های فاقد صورت وضعیت ممنوع است افزود: کنترل کامل وسایل نقلیه حامل زائران حسینی توسط پلیس راه و نظارت دقیق بر تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی هم چنین نظارت کامل بر تردد کامیون ها در مسیر لرستان به ایلام الزامی است.

    وی با تاکید بر لزوم نظارت کامل بر مساجد، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی افزود: ذخیره آب آشامیدنی سالم و مواد غذایی بهداشتی در مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در راستای رفاه حال زائران حسینی ضروری است و مدیران مجتمع های خدماتی و رفاهی باید در فرصت مناسب درصدد رفع نواقص برآیند.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در سال گذشته تعداد 672 دستگاه اتوبوس، 245 دستگاه مینی بوس و 21 دستگاه انواع کامیون از استان لرستان به مرز مهران اعزام شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو