فونیکسریمکسبهتام

نوای سحرانگیز تلیسمان در تالار وحدت نواخته شد

عصر خودرو: سرانجام پس از ماهها انتظار، رنو تلیسمان در ایران رسماً رونمایی شد.

نوای سحرانگیز تلیسمان در تالار وحدت نواخته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

ب گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه با همکاری شرکت رنو پارس، عصر دیروز 4 مهر 1395 طی مراسم باشکوهی از جدیدترین خودروی رنو درکشور با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مدیران مجموعه نگین خودرو رونمایی کرد.
این مراسم در سانس دوم در ساعت 20 با حضور سفیر کشور فرانسه و 300 مهمان ویژه در سالن آمفی تئاتر رودکی ادامه یافت. در ابتدا پیمان کارگر مدیر عامل رنو پارس و جمشید حسینی مدیر عامل نگین خودرو، درخصوص تبیین اهداف شرکت رنو در ایران و تعیین محوریت فعالیت های شرکت نگین خودرو بمنظور جلب رضایت بیش از پیش مشتریان به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس با ورود رنو تلیسمان با ابهت بی نظیر و زیبایی چشم نواز بروی صحنه، معرفی کامل محصول برای حاضرین در سالن انجام شد.
در پایان گروه ارکستر موسیقی استاد شهداد روحانی با اجرای فوق العاده حرفه ای 5 قطعه موسیقی از هنرمندان مشهور ایران و جهان، با ایجاد لحظاتی لذتبخش و با شکوه نظر مدعوین را بسیار بخود جلب نمود.
اواخر سال 2015 رنو محصول جدیدش را با نام «تلیسمان» (به معنای سحر و جادو) به جهانیان معرفی کرد که با استفاده از پلتفرم جهانی CMF-CD و محصول مشترک رنو و نیسان است. خلق تلیسمان برای آن بود مشتریان خودروهای نیمه‌لوکس را جذب رنو کند؛ کاری که قبلا باید رنو لتیتیود و لاگونا انجام می‌داد، ولی به دلایلی میسر نشد و حالا به تلیسمان واگذار شده است.
قیمت پایه برای رنو تلیسمان 165 میلیون تومان و برای مدل فول آپشن 179 میلیون تومان اعلام شد.
فروش قطعی رنو تلیسمان از هفته دوم مهرماه آغاز خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم