فونیکسریمکسبهتام

مقام آموزش و پرورش فارس:

خودروی حامل دانش آموزان سانحه دیده 'سرویس مدرسه' نبود

عصر خودرو- مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برخلاف اخبار برخی رسانه ها، خودروی حامل دانش آموزان مرودشتی که بر اثر سرعت زیاد واژگون شد، سرویس مدرسه نبود.

خودروی حامل دانش آموزان سانحه دیده 'سرویس مدرسه' نبود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،حمیدرضا شعبانی افزود: این خودروی وانت پیکان، یک خودروی عبوری بوده است که جوانی 16 یا 17 ساله راننده آن بوده است و این در حالی است که بنا بر مقررات راهنمایی و رانندگی افراد در سن 18 سالگی قادر به نام نویسی برای گواهینامه رانندگی هستند.
    وی اظهار کرد: ساعت 17:30 روز چهارم مهرماه 95 و پس از تعطیلی کلاس های آموزشگاه متوسطه اول تربیت شهر مرودشت، 6 نفر از دانش آموزان این مدرسه از راننده خودروی وانت در حال عبور درخواست می کنند که آنها را تا نزدیکی محل سکونت خود جا به جا کند.
    مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: مقصد این دانش آموزان آپارتمان های مسکن مهر مرودشت موسوم به شهرک ولایت بود.
    وی ادامه داد: خودروی وانت به علت سرعت زیاد در ورودی این شهرک واژگون شد که در اثر این حادثه، 6دانش آموز و راننده دچار آسیب دیدگی شدند.
    شعبانی درباره آخرین وضعیت درمانی دانش آموزان سانحه دیده گفت: پنج نفر از دانش آموزان بامداد امروز (دوشنبه) از بیمارستان مرخص شدند و یک نفر از آنها دچار آسیب دیدگی از قسمت زانو شده است که احتمال دارد امروز از بیمارستان مرخص شود.
    وی بیان کرد: برخلاف اخبار درج شده در برخی رسانه ها، خودرویی که دانش آموزان از آن استفاده کردند یک ماشین عبوری و غیرمرتبط با سرویس مدارس بوده است.
    وی ادامه داد: درانتخاب خودروها و رانندگان فعال در سرویس مدارس هماهنگی لازم با شهرداری، سازمان های حمل و نقل و نیروی انتظامی صورت می گیرد و همه خودروهای فعال در این طرح دارای برچسب سرویس مدرسه هستند.
    شعبانی گفت: انتظار می رود که خانواده ها بر رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه نظارت کنند تا از تکرار چنین حادثه هایی پیشگیری شود.
    محمدرضا عالی منش، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس شامگاه چهارم مهرماه جاری خبر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان حامل دانش آموزان در شهرستان مرودشت را اعلام کرده بود.
    شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو