فونیکسریمکسبهتام

واژگونی خودرو با دو مصدوم

جاده بافق باز هم حادثه آفرید

عصر خودرو- رئیس مرکز فوریت های پزشکی بافق از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور بافق - یزد خبر داد که ۲ مجروح بر جا گذاشت.

جاده بافق باز هم حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سعید ملک زاده  اظهار داشت: یک دستگاه خودروی پژو 405 با چهار سرنشین، صبح امروز در محور بافق-یزد واژگون شد که در این حادثه دو نفر به شدت مجروح شدند.
    رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان بافق با بیان اینکه جراحت 2 سرنشین دیگر چندان جدی نیست گفت: مصدومان این حادثه، توسط اورژانس 115 به بیمارستان ولی عصر این شهر منتقل شدند.
    وی علل بروز این سانحه را از سوی پلیس راهور در دست بررسی اعلام کرد و در عین حال گفت: به نظر سرعت غیر مجاز و کم عرض بودن قطعه پایانی چاده یزد- بافق از مهمترین علت این واژگونی است.
    مردم بافق سالهاست چشم انتظار پایان یافتن عملیات اجرایی جاده یزد بافق هستند اما هنوز فرماندار بافق از اجرایی شدن ابنیه فنی قطعه انتهایی این محور می گوید و اتمام پروژه را به پایان سالجاری موکول می کند.
    دو بانده سازی این جاده که مصوبه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری را دارد، از سال 86 رسما آغاز شده و امروز تنها 65 کیلومتر از مسیر 110 کیلومتری آن تکمیل شده و تردد در آن جریان دارد.
    برای اجرای قطعه پایانی که عمده تصادفات مرگ بار در این مسیر روی می دهد نیاز به 350 میلیارد ریال اعتبار بود که به گفته فرماندار در سفر استانی هیات دولت و رئیس برنامه و بودجه به یزد این اعتبار تامین شده است.
    شهروندان بافقی و رهگذران که به این جاده، جاده مرگ می گویند انتظار دارند این محور طبق برنامه اعلام شده تا پایان سال 95 به بهره برداری برسد و دیگر شاهد حوادث ناگوار در این قطعه نباشند.
    اخیرا آسفالت ریزی پنج کیلومتر انتهای قطعه پایانی از سمت بافق شروع شده است.
    بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط