فونیکسریمکسبهتام

تصادف سرویس غیرمجاز دانش آموزی ۳ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک پراید با سرنشینان دانش آموزان ابتدایی در شهرک راه آهن خبر داد

تصادف سرویس غیرمجاز دانش آموزی ۳ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سید جلال ملکی  در این باره گفت: یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 6:34 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان 2 ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک راه آهن بلوار کاج اعزام کرد.

    وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل ادامه داد: با حضور عوامل آتش نشانی مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پراید با با سواری پژو 405 رخ داده و چهار سرنشین پراید که سه تن از آنان دانش آموزان 8 ساله مدرسه دخترانه بودند دچار آسیب دیدگی شده اند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان راننده پراید و دو دانش آموز دختر از کابین خارج شده و دچار آسیب‌دیدگی‌های سطحی شده بودند گفت اما دانش آموزی که در صندلی جلو نشسته بود درون کابین محبوس بود که عوامل آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص کابین خودرو را برش داده و این دختر 8 ساله را در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بود برای انتقال به مراکز درمانی عوامل اورژانس تحویل دادند.

    ملکی درباره اینکه آیا سرویس مذکور دارای برچسب تاییدیه سرویس مدارس بود یا خیر به ایسنا گفت: راننده پراید عنوان کرده بود که راننده سرویس یکی از مدارس دخترانه اطراف است ، اما این خودرو نه تا کسی نبوده و نه بر چسبی که نشان دهد صلاحیت و توانایی راننده مورد تایید پلیس آموزش و پرورش و تاکسیرانی قرار گرفته بر روی خودرو نصب نشده بود.

    ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی پلیس بررسی و اعلام خواهد شد گفت: عوامل آتش نشانی در ساعت 7:02 به عملیات خود خاتمه دادند.
    وی با اشاره به این حادثه به والدین توصیه کرد که حتما از سرویس های مدارس دارای برچسب و تاییدیه مورد تایید پلیس و تاکسیرانی برای جابجایی فرزندانشان اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو