فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خوردو پاریس۲۰۱۶(۳۳)

ساندرو خودرویی که رقیب ندارد!

عصر خودرو: آندسته از افرادی که به دنبال یک خودروی کوچک ارزان هستند بد نیست نگاهی به داچیا ساندرو بیندازند.

ساندرو خودرویی که رقیب ندارد!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتواکسپرس، این خودرو از زمانیکه که در سال 2013 وارد بازار انگلیس شد با قیمت کمتر از شش هزار پوندی خود به سرعت توانست جایگاهی برای خود دست و پا کند و از آن زمان هم نشان داده که خرید با ارزشی است.

البته این قیمت جذاب برای مدل پایه این خودرو است که حتی رادیو ضبط ندارد و از پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی رنو بهره می‌برد. اما با صرف قدری پول بیشتر میتوان صاحب یک ساندرو با مشخصات بالاتر و یک موتور توربو بنزینی یا موتور دیزلی بسیار کارآمد شد.

داچیا تا سال 2004 با عرضه مدل لوگان توانست حضور موفقی در بازارهای اروپایی داشته باشد و با عرضه داستر دو دیفرانسیل در سال 2010 وارد یک سطح جدید شد. داستر یک خودرو مناسب در زمان مناسب بود و موفقیت زیادی را برای این شرکت به همراه آورد.

ساندرو سوپرمینی در سال 2008 اروپا و برخی کشورهای نوظهور معرفی شد. یک نسخه فیس لیفت از این خودرو در سال 2012 عرضه شد.

ساندرو سوپرمینی برای افرادی در نظر گرفته شده که به دنبال یک خودروی ساده، ارزان و کارآمد هستند. این خودرو اگرچه از فناوری چند دهه ای رنو بهره می‌برد اما زرق و برق خودروهای دیگر شرکت‌ها را ندارد. ساختار پایه ای این خودرو براساس کولیو 1998 است اما از زمان عرضه اولین مدل، قدری پیچیده تر شده است و حتی به نویگیشن لمسی مجهز شده است. 

رقبای ساندرو در این محدوده قیمت بسیار کم هستند، زیرا مدل پایه این خودرو حتی از خودروهای شهری همچون اشکودا سیتی‌گو و وکس‌هال ویوا ارزانتر است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم