فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تصادف در جاده‌های زنجان ۵ مصدوم و ۳ کشته بر جای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده های استان زنجان ۵ مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت.

تصادف در جاده‌های زنجان ۵ مصدوم و ۳ کشته بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی  افزود: ساعت 19.45 شامگاه جمعه برخورد خودرو پیکان با موتور سیکلت در کیلومتر 16محور زنجان به بیجار دو کشته بر جای گذاشت.

    وی علت اصلی وقوع این تصادف را انحراف به چپ از جانب راکب موتور سیکلت عنوان کرد و گفت: در این تصادف موتور سوار و راکب موتور سیکلت هر دو به علت نداشتن کلاه ایمنی در دم جان خود را از دست دادند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: همچنین برخورد کامیونت با موتور سیکلت در کیلومتر 40 محور گیلوان به درام باعث فوت یک نفر شد که در این تصادف هم موتور سوار کلاه ایمنی نداشت.

    شیر محمدی علت اصلی وقوع این تصادف را انحراف به چپ کامیونت عنوان کرد.

    وی همچنین از برخورد پژو با عابر پیاده در کیلومتر 65 آزاد راه زنجان به قزوین باند جنوبی خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر مصدوم شد و علت اصلی وقوع این تصادف هم خستگی و خواب آلودگی بوده است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: همچنین برخورد خودرو تندر 90 با گاردیل در آزاده زنجان به قزوین باند شمالی باعث مصدوم شدن دو نفر شد و علت این تصادف هم  بی احتیاطی بوده است.

    شیر محمدی تصریح کرد: برخورد زنجیره ای پراید، پیکان و تریلر در آزاد راه زنجان به قزوین باعث مصدوم شدن یک نفر شد که علت اصلی وقوع این تصادف هم خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده خودرو پیکان بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط