فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو چهار مدل خودروی سواری در آذربایجان تولید می کند

عصر خودرو- مدیر صادرات آسیا، اروپا و کشورهای همسود شرکت ایران خودرو گفت: بر اساس توافق حاصله، این شرکت چهار مدل خودروهای سواری با شریک آذربایجانی در کوی صنعتی نفتجالا واقع در ۱۶۸ کیلومتری جنوب باکو تولید خواهد کرد.

ایران خودرو چهار مدل خودروی سواری در آذربایجان تولید می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سابینا نوبری در مصاحبه با ایرنا در حاشیه دومین نمایشگاه ایران پروژه در باکو افزود: برنامه ریزی شده تا تولید چهار مدل خودرو از جمله رانا، دنا، سورن و سمند به طور مشارکتی بین ایران خودرو و شرکت آذیوروکار جمهوری آذربایجان در ماه می سال 2017 میلادی در واحد تولیدی مشترک این دو شرکت در کوی صنعتی نفتچالا آغاز شود.
    وی افزود: در مرحله نخست در این واحد تولیدی سالانه دو هزار دستگاه خودروهای سواری یاد شده تولید می شود، ولی ظرفیت خط تولید این واحد تولیدی 10 هزار دستگاه خودرو در سال می باشد.
    به گفته نوبری، شرکت ایران خودرو با چهار مدل خودروی رانا، دنا، سورن و سمند در نمایشگاه ایران پروژه در باکو حضور داشت و می خواستیم این محصولات را به مردم جمهوری آذربایجان بشناسانیم.
    وی افزود: در این نمایشگاه همچنین فرم هایی را طراحی کردیم تا بتوانیم سلیقه شهروندان جمهوری آذربایجان و نیز نظرات آنان درباره این خودروها و قیمت مورد نظر را ارزیابی کنیم.
    نوبری ادامه داد: آن چه مشاهده می شود این است که بستر لازم برای فروش خودروهای شرکت ایران خودرو در کشور جمهوری آذربایجان فراهم است و مردم این کشور علاقمند به خرید خودروهای ایرانی هستند.
    وی درباره حضور شرکت ایران خودرو در بازار جمهوری آذربایجان از لحاظ رقابتی نیز گفت: تلاش زیادی کردیم تا خدمات پس از فروش را به خوبی انجام دهیم و خوشبختانه آن عده از شهروندان آذربایجانی که خودروهای شرکت ایران خودرو را خریداری کرده اند، از سطح خدمات شرکت ما و نیز قیمت مناسبت قطعات این خودروها راضی هستند.
    مدیر آسیا، اروپا و کشورهای همسود شرکت ایران خودرو با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت در جمهوری آذربایجان افزود: شرکت ایران خودرو فعالیت خود در جمهوری آذربایجان را 3 سال پیش آغاز کرد و در این مدت نزدیک به پنج هزار دستگاه خودرو سواری را به این کشور صادر و به فروش رسانده و به همین دلیل مردم جمهوری آذربایجان شناخت خوبی درباره محصولات شرکت ایران خودرو دارند.
    واحد تولیدی مشترک شرکت های ایران خودرو و آذیوروکار با سرمایه گذاری 14 میلیون دلاری طرف آذری و در مساحتی ده هکتار در کوی صنعتی نفتچالا در حال احداث است.
    تفاهمنامه راه اندازی این واحد تولیدی در سال جاری میلادی میان شرکت های ایران خودرو و آذیوروکار آذربایجان به امضا رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو