فونیکسریمکسبهتام

در مردادماه سال جاری؛

تعداد تصادف‌های منجر به فوت در جاده‌های قم ۶۰ درصد افزایش یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قم گفت: مردادماه سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته تعداد تصادف‌های منجر به فوت در جاده‌های قم ۶۰ درصد افزایش داشته است.

تعداد تصادف‌های منجر به فوت در جاده‌های قم ۶۰ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان قم در روزهای پایانی تعطیلات اشاره و عنوان کرد: ترافیک محورها در این روزها نیمه سنگین و در برخی از ساعات سنگین است.

    وی ادامه داد: به منظور نظارت هرچه بهتر، پلیس با تمام تجهیزات و امکانات در نقاط حادثه خیز مستقر است تا کنترل تخلفات هر چه بهتر صورت گیرد.

    رئیس پلیس راه استان قم ادامه داد: در  روزهای گذشته خوشبختانه رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان موجب شده تا کمترین حوادث در راه‌ها وجود داشته باشد.

    نظارت کامل بر اتوبوس‌ها

    وی در ادامه با بیان اینکه در راه‌های مواصلاتی استان صبح‌ها ترافیک سبک و در بعد از ظهر ترافیک نیمه سنگین است، ابراز داشت: تردد وسیله‌های نقلیه عمومی مانند اتوبوس در راه‌ها افزایش یافته است.

    جمشیدی راد با اشاره به نظارت کامل پلیس بر اتوبوس‌ها و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، ابراز کرد: طرح مشترکی با سازمان حمل و نقل پایانه‌ها اجرا شده که بر این اساس اتوبوس‌ها با بررسی‌های صورت گرفته و در صورت داشتن نقص فنی اجازه تردد نداشته باشند.

    وی ادامه داد: در این زمینه در قالب مسافر بازرسان نامحوسی نیز برای ناوگان‌های عمومی در نظر گرفته شده تا تخلفات را گزارش کنند.

    فعالیت 10 خودروی گشت نامحسوس

    رئیس پلیس راه استان قم ادامه داد: 10 دستگاه خودرو گشت نامحسوس نیز در مسیرهای فرعی استان که احتمال تخلف و حادثه بیشتری وجود دارد در حال گشت زنی هستند.

    وی به آمار تصادفات مردادماه در استان قم اشاره کرد و ادامه داد: این ماه تعداد تصادفات منجر به فوت افزایش چشمگیری داشته به طوری که نسبت به مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

    جمشیدی راد، واژگونی خودرو و تجاوز به سمت چپ را از جمله عواملی عنوان کرد که در افزایش تلفات تصادفات مردادماه تأثیرگذار بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو