فونیکسریمکسبهتام

عرضه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ با شرایط خاص

عصر خودرو- آرین موتور ، نماینده رسمی MITSUBISHI MOTORS ژاپن، همزمان با عید سعید غدیر فروش میتسوبیشی اوتلندر با مدل ۲۰۱۷ را آغاز کرده است. قیمت مدل ۲۰۱۷ اوتلندر ۲۰۹.۸۰۰.۰۰۰ تومان تعیین شده و زمان تحویل خودرو با ۱۵ روز کاری است.

عرضه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ با شرایط خاص
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اوتلندر 2017 با شرایط اقساط 12 ماهه بدون بهره با پیش پرداختی معادل 122.800.000 تومان به خریدارن عرضه می شود و مابقی بهای خودرو طی 12 فقره چک بدون بهره هر یک به مبلغ 6.600.000 صورت می پذیرد. همچنین علاقه مندان می توانند این خودرو را با پیش پرداخت 119.480.000 تومان و 24 قسط با بهره 14 درصد هر یک به مبلغ 3.960.000 تومان نیز خریداری کنند. 
    میتسوبیشی اوتلندر با حجم موتور 2.4 لیتری و قدرت 170 اسب بخار با آپشن های ایمنی و رفاهی فراوان از قبیل 7 ایربگ (ایربگ های جلو، پرده ای، عقب و زانویی)، 4WD، دوربین دید عقب، مانیتور 6 اینچی، استارت دکمه ای، کنترل فعال پایداری (ACS)، کنترل کشش (TCL) ، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار (HAS)، تریم چرم، سانروف، گرمکن صندلی و .... عرضه می شود.
    جهت اطلاع از شرایط فروش کلیه خودروهای میتسوبیشی می توانید به وب سایت آرین موتور نماینده رسمی این برند با اصالت ژاپنی به  آدرس http://arian-motor.com/main مراجعه نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط