فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل خراسان شمالی خبر داد:

ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای خرید ناوگان سواری در خراسان شمالی

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای خرید ناوگان سواری کرایه عمومی در استان خبر داد.

ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای خرید ناوگان سواری در خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سعید سبحانی اظهار کرد: این اعتبارات تسهیلاتی توسط صندوق کارآفرینی و امید در اختیار متقاضیان خرید ناوگان سواری قرار می‌گیرد.

    سبحانی، نرخ کارمزد تسهیلات مزبور را چهار درصد و مدت بازپرداخت آن را پنج سال عنوان کرد و افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده میان این اداره کل و صندوق کارآفرینی و امید، هر متقاضی معادل 80 درصد قیمت خودرو اعتبار تسهیلاتی دریافت می‌کند.

    وی تصریح کرد: در این طرح متقاضی، 20 درصد از هزینه‌های خرید خودرو را به‌عنوان آورده تأمین می‌کند و تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کند.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان داشت: این طرح به‌منظور توسعه حمل‌ونقل در دستور کار قرارگرفته و اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها مکلف شده است رانندگان واجد شرایط فعالیت در خطوط بین‌شهری و روستایی و مناطق محروم را برای دریافت این تسهیلات به صندوق مزبور معرفی کند.

    سبحانی اظهار کرد: این تسهیلات صرفاً برای خرید خودروی جدید و در راستای افزایش ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل بین‌شهری و روستایی اختصاص داده‌شده است و شامل تعویض و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: تزریق این اعتبار تسهیلاتی می‌تواند در ایجاد اشتغال نیز تأثیرگذار باشد.

    وی عنوان کرد: 25 درصد از کل اعتبار منظور شده برای این طرح می‌تواند در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات قرار گیرد.

    این مسئول تصریح کرد: شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافربری و دفاتر نمایندگی روستایی و مناطق محروم نیز در صورت داشتن مجوز افزایش ظرفیت، برای خرید حداکثر سه دستگاه موردحمایت قرار می‌گیرند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط