فونیکسریمکسبهتام

قناعتی مطرح کرد؛

سرویس‌های مدارس حداکثر تا ۱۵ درصد مجاز به افزایش قیمت هستند

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس تورم و یک کار کارشناسی شده در بحث معیشتی با ۱۵ درصد افزایش قیمت سرویس مدارس موافقت شده است.

سرویس‌های مدارس حداکثر تا ۱۵ درصد مجاز به افزایش قیمت هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به افزایش سرویس مدارس در سال 95 اظهار داشت: سرویس مدارس حداکثر تا 15 درصد قیمت افزایش خواهد یافت.

    وی با بیان اینکه سرویس های مدارس زیر مجموعه شرکت های خصوصی هستند، افزود: این سرویس ها زیر مجموعه مدیریت شهری نیستند و ما هم هیچگونه خدماتی به این ها نمی دهیم به همین دلیل نمی توانیم زیاد به آنها فشار بیاریم.

    قناعتی در خصوص دریافت پول بیشتر از شهروندان در خصوص سرویس های مدارس، گفت: هرچه ما بگوییم این افراد حرف ما را گوش نمی دهند، چرا که در چارچوب نیستند.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قیمت تصویب شده سرویس مدارس بر اساس تورم محاسبه شده است، تاکید کرد: تعدادی از راننده های سرویس مدارس بر این عقیده اند که با قیمتی که شورای شهر تصویب کرده کار نمی کنیم، چرا که با ماشین شخصی خود برای شرکت خصوصی سرویس مدرسه پول بهتری دریافت می کنیم.

    وی با اشاره به اینکه اگر به سرویس های مدرسه فشار وارد کنیم در راستای خدمات رسانی به مدارس با مشکل برخورد می کنیم، افزود: از طرف دیگر اگر هم فشار وارد نکنیم با افزایش کرایه ها خانواده ها با مشکل مواجه می شوند، به همین دلیل سعی کردیم بر اساس تورم و یک کار کارشناسی شده در بحث معیشتی با 15 درصد افزایش آن را مصوب کنیم.

    قناعتی گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد از خانواده هایی که وضع مالی آنها خوب است، از سرویس مدارس استفاده می کنند.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: افراد جنوب شهر به دلیل نامناسب بودن وضع معیشتی و حقوقی که دریافت می کنند، پیاده مسیر مدرسه خود را طی می کنند، چراکه نمی توانند ماهیانه 400هزار تومان پول سرویس مدرسه دهند.

    وی تاکید کرد: نباید به دلیل وضع مناسب برخی از خانواده ها به نا حق کرایه ها را افزایش دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو