فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی:

تصادفات جاده ای در خراسان جنوبی دو کشته و ۱۴ زخمی بر جای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به وقوع چهار حادثه رانندگی بامداد امروز در جاده های استان گفت: در این تصادفات دو نفرکشته و ۱۴ نفر مجروح شدند.

تصادفات جاده ای در خراسان جنوبی دو کشته و ۱۴ زخمی بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسین رضایی  با اشاره به حادثه واژگونی پژو 405 در کیلومتر 24 محور قاین – گناباد اظهارکرد: در این تصادف یکی از سرنشینان خودرو جان باخت و چهار مجروح نیز به بیمارستان منتقل شدند.

    رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به حادثه رانندگی در محور دیهوک – کرمان نیز بیان کرد: در این تصادف یک دستگاه سواری پراید با پژو پارس برخورد کرد که راننده پراید متاسفانه جان باخت.

    به گفته وی پنج سرنشین پژو مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

    وی اضافه کرد: در دو تصاد ف دیگر نیز بر اثر واژگونی وانت پیکان و پژو 405 در جاده های نهبندان – شهداد و دیهوک – راور 5 نفر زخمی شدند.

    سرهنگ رضایی گفت: مهم ترین علت این تصادفات خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است.

    رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانددگی تاکید کرد و بیان داشت: با توجه با روزهای پایانی شهریور و اوج سفرها رانندگان در صورت امکان از ساعت 23 تا 5 بامداد رانندگی نکنند.

    سرهنگ رضایی به رانندگان توصیه کرد: برای رسیدن به مقصد عجله نکنید و در هنگام خستگی در محل امن توقف کرده، چراغ‌های خطر خودرو را روشن نموده و استراحت کنند.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        ارسال به
        لینک کوتاه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط