فونیکسریمکسبهتام

حادثه رانندگی در دشتستان بوشهر ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی بخش ارم از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: حادثه رانندگی شامگاه یکشنبه در این بخش دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

حادثه رانندگی در دشتستان بوشهر ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، ناصر زارعی  افزود: این حادثه رانندگی در محور روستای دهرود- تنگ ارم بر اثر برخورد یکدستگاه خودرو هیونداو با یک دستگاه پراید که درلاین مقابل هم درحال عبور بودند ساعت 21 رخ داد.
    وی یادآورشد:براثر این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید که خانمی حدود 40 ساله است سر صحنه فوت کرد.
    رئیس شورای اسلامی بخش ارم گفت: راننده پراید نیز که همسر خانم متوفی بود ساعاتی بعد از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.
    وی افزود:مصدومان این حادثه شامل راننده و سرنشین خودرو هیوندا که پدر و فرزند چهارساله وی و دیگر سرنشین خودرو پراید با دو دستگاه آمبولانس اورژانس جاده ای به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند.
    رئیس شورای اسلامی بخش ارم گفت:تصادف یادشده در نقطه حادثه خیز محور دهرود - تنگ ارم که دارای عرض کم و نقطه کور دید است به وقوع پیوست.
    رئیس پلیس راه استان بوشهر نیزگفت:این حادثه در محور فرعی رخ داده است و علت دقیق تصادف نیز در دست بررسی است.
    سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 80درصد تصادف ها مربوط به بی توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.
    وی یادآورشد: غلفت برخی از رانندگان باعث رخ دادن حوادث ناگواری می شود که قابل جبران نیست.
    رئیس پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد:هرچند محورهای فرعی نیازمند تعریض هستند اما اگر رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند مانع از وقوع چنین حوادث دلخراشی خواهد شد.
    رئیس اورژانس فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان نیز پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در مورد این حادثه را به اظهارنظر مسئول روابط عمومی این مرکز پس از انجام تشریفات اداری موکول کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط