فونیکسریمکسبهتام

بازگشت مجریان محبوب Top Gear به دنیای خودرو

عصر خودرو- جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می را تقریبا اکثر عاشقان خودرو به خوبی می شناسند؛ مجریان محبوب شبکه بی بی سی که سال ها برنامه پربیننده Top Gear را اجرا کرده و در آن با استفاده از ادبیات طنزگونه به نقد و بررسی خودروهای روز جهان می پرداختند.

بازگشت مجریان محبوب Top Gear به دنیای خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز، به رغم موفقیت خیره کننده برنامه تلویزیونی Top Gear در بریتانیا و سراسر جهان، سرانجام به دلیل درگیری فیزیکی جرمی کلارکسون با تهیه کننده این برنامه به دلیل عدم وجود غذای گرم برای عوامل و مجریانTop Gear، قرارداد وی از سوی مدیران بی بی سی فسخ شد و در پی آن دو مجری دیگر یعنی جیمز می و ریچارد هموند نیز به منظور همراهی دوست و همکار قدیمی شان قرارداد خود را با شبکه بی بی سی فسخ کردند.

    پس از جدایی می، هموند و کلارکسون از Top Gear ، مدیران شبکه های مختلف تلویزیونی با این سه مجری مجرب و محبوب وارد مذاکره شدند تا اینکه در نهایت شرکت آمازون موفق شد به منظور تولید برنامه ای در حوزه نقد و بررسی خودرو با آنها به توافق رسیده و قرارداد امضا کند.

    در همین ارتباط و پس از آغاز به کار مجریان سابق Top Gear با آمازون، اخبار منتشر شده حاکی از آن است که نخستین برنامه تلویزیونی جیمز می، ریچارد هموند و جرمی کلارکسون پس از ترک بی بی سی، در تاریخ 18 نوامبر سال جاری میلادی با نام The Grand Tour از شبکه کابلی آمازون در اختیار علاقه مندان به خودرو قرار خواهد گرفت.

    گفتنی است تاریخ رسمی آغاز برنامه جدید مجریان سابق بی بی سی در شرایطی منتشر می شود که برنامه تلویزیونی سابق آنها به دلیل آنچه استفاده از مجریان ضعیف و ناکارآمد عنوان شده است ابدا حال و روز خوشی نداشته و به میزان قابل توجهی از تعداد بینندگان آن کاسته شده است.

    شایان ذکر است که فصل اول The Grand Tour در 12 قسمت و در روزهای جمعه پخش خواهد شد. فیلمبرداری این سری در ایالت کالیفرنیا و در یک چادر بزرگ با نام The Grand Tour Tent انجام می شود.

    اندی ویلمن، تهیه کننده The Grand Tour ماه گذشته و به هنگام صحبت درباره فرمت این برنامه پخش هفتگی آن را تایید کرد و اظهار داشت که این برنامه به صورت روزانه یا سریالی عرضه نخواهد شد و هر قسمت سناریو مختص خود را خواهد داشت و قسمت های مختلف یک فصل ارتباطی با هم ندارند.

    به عنوان مثال شما نمی توانید انتظار داشته باشید که The Grand Tour مانند برکینگ بد باشد و شما را در عطش قسمت بعد نگه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو