فونیکسریمکسبهتام

در کنفرانس حمل و نقل عشق آباد عنوان شد:

تاکید یک مقام سازمان ملل بر تلاش کشورها برای کاهش تلفات و مصدومیت های جاده ای

عصر خودرو- معاون مدیر اقتصادی سازمان ملل متحد در منطقه آسیا و اقیانوس آرام، گفت: هم اکنون ۵۸ کنوانسیون و موافقت نامه در حوزه های علایم جاده ای،خدمات حمل ونقل، عبور ومرور از مرزها و حمل کالاهای خطرناک وجود دارد و کشورها خود را ملزم به اجرای آنها می دانند اما همچنان شاهدیم که سالانه ۴۰ میلیون نفر در جهان در جاده ها مصدوم می شوند.

تاکید یک مقام سازمان ملل بر تلاش کشورها برای کاهش تلفات و مصدومیت های جاده ای
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۲۶

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، «تزی یانا باناباس» امروز جمعه در همایش رسانه ای نخستین کنفرانس جهانی حمل و نقل پایدار در عشق آباد پایتخت ترکمنستان، افزود سازمان ملل متحد با اجرای برنامه های مهم درصدد افزایش همکاری های بین المللی و منطقه ای در بخش های مختلف حمل و نقل است.
    وی با تاکید بر اهمیت ترانزیت کالا در جهان از طریق دریا و جاده، گفت: سازمان ملل و بسیاری از کشورهای جهان برای توسعه پایدار حمل و نقل در جهان برنامه های زیادی دارند.
    معاون مدیر اقتصادی سازمان ملل در منطقه آسیا و اقیانوس آرام افزود: توسعه همکاری های بین المللی و ایجاد زیر ساخت های منطقه ای در حمل ونقل جهانی برای سازمان ملل مهم است و تاکنون سازمان ملل برای توسعه این همکاری ها قطعنامه های زیادی را تصویب کرده است.
    وی افزود: کریدورهای بین المللی بهترین شرایط را برای همکاری های جهانی به وجود آورده است و تمام کشورها باید از این فرصت ها استفاده کنند تا شاهد توسعه حمل و نقل و ترانزیت کالا در جهان باشیم.
    باناباس اضافه کرد: کمیته حمل و نقل داخلی سازمان ملل به دنبال این است که همکاری کشورها در حوزه های حمل و نقل ارتقا یابد و در این راستا به تازگی کشور های چین، ژاپن و پاکستان عضو دائم این کمیته شده اند.
    وی تاکید کرد: بدون شک استفاده از ظرفیت های کشورها در حمل ونقل، بسترهای لازم برای توسعه بازرگانی و تجاری را فراهم می کند؛ در این ارتباط همه کشورها باید ظرفیت های بندری خود را ارتقا دهند تا شاهد همکاری های بیشتری در این بخش باشیم.
    معاون مدیر اقتصادی سازمان ملل در منطقه آسیا و اقیانوس آرام گفت: سالیانه میلیون ها نفر در جاده ها جان خود را از دست می دهند و بیش از 40 میلیون نفر در راه ها مصدوم می شوند؛ بنابراین کشورها برای کاهش این تلفات باید برنامه های مهمی را در دستور کار خود قرار دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو