فونیکسریمکسبهتام

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

تعداد تاکسی‌های خطوط پرتردد منطقه ۷ افزایش می‌یابد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از افزایش تعداد تاکسی و ون در خطوط پرتردد منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران در روزهای اول مهر خبر داد.

تعداد تاکسی‌های خطوط پرتردد منطقه ۷ افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: اضافه شدن 60 دستگاه تاکسی ون و خودروهای تاکسی در پایانه ها و مسیرهای پرتردد برای به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران و کاهش مسافربران دربستی در مسیرهای پرمسافر منطقه اجرا می شود.
    وی تصریح کرد: پرسنل تاکسیرانی و اتوبوسرانی در روزهای جشن شکوفه ها و اول مهر در آماده باش کامل به سر می برند تا به هر نقطه از منطقه که نیاز به خدمات رسانی بیشتر باشد اعزام شوند.
    معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: طبق سنوات گذشته نقص فنی اتوبوس ها تا قبل از بازگشایی مدارس رفع خواهد شد تا با حداکثر ظرفیت به خدمت رسانی به شهروندان بپردازند.
    وی با اشاره به نصب بنرهای آموزشی با شعار ترافیکی در معابر شریانی و اصلی منطقه، خاطرنشان کرد: در روز بازگشایی مدارس عوامل پلیس راهور در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی حضور خواهند داشت تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.
    به گفته ی حیدرنیا، نگهداشت مسیر و ایستگاه‌های خطوط BRT، نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، نگهداشت پایانه ها، ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی و نگهداشت تجهیزات هوشمند ترافیکی تنها بخشی از اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر انجام می شود.
    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، وی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در خصوص خط کشی‌های ترافیکی، نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در اطراف مدارس، یادآور شد: با برنامه ریزی و تمهیداتی که از ماه‌های قبل در راستای آموزش تاکسی داران و رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی در زمینه طرح خط سفید انجام شده ؛ درصدد هستیم تا بهترین خدمات را به مردم و به ویژه دانش آموزان در زمینه مسایل ترافیکی ارائه کنیم تا شاهد شروعی خوب برای سال تحصیلی جدید باشیم .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو