فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودروامروز منتشر کرد:

ده دلیل برای انتخاب لنسر

عصر خودرو: شنبه ۲۷ شهریور ماه، شاهد حضور سیصد یازدهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز و دومین شماره از ضمیمه مطالعه بازار خودرو امروز پلاس بر روی دکه های روزنامه فروشی خواهیم بود.

ده دلیل برای انتخاب لنسر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده این هفته، هفته نامه خودرو امروز را با شمارش معکوس برای تغییر شاخص سنجش خودروهای لوکس آغاز می کنیم و در کنار آن، نقش خدمات پس از فروش در میزان وفاداری مشتریان به یک برند را محک می زنیم.
    در بازار این شماره با " حلقه های گران خودرو" سری به بازار تایر انواع خودرو می زنیم تا با انواع محصولات موجود در بازار و قیمتشان آشنا شویم.
    در ادامه در جهان خودرو گشتی می زنیم و آینده ون های مرسدس را با طراحی پارسی نظاره می کنیم و نگاهی می اندازیم به "پژو مینی ون هایی که شاسی بلند می شوند"؛"پانامرایی که صدی فقط 2.5 لیتر بنزین می سوزاند"؛ "رخ سلطه جوی روگ" و " i30 جدید هیوندای".
    به بهانه آغاز فروش میتسوبیشی لنسر 2017با شرایط فروش ویژه و تخفیف نقدی از سوی آرین موتور، با راهنمای خرید این هفته "10 دلیل برای انتخاب لنسر" را بررسی می کنیم.
    در ادامه با "کره ای های خوش یمن"، به بررسی محصولات دوو موتورز کره جنوبی موجود در بازار ایران می رسیم و آزمایش فنی هفته را هم با بررسی"قدبلند کوچک" رنو پشت سر می گذاریم.
    "مهمانی خودروها در شهر آب" گزارش جامعی از برگزاری نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذرباایجان غربی – ارومیه را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و پرونده "روایت یک ناکامی" ما را با چرایی اینکه سوزوکی کیزاشی به جایگاه مطلوبش نرسید آشنا می کند.
    و اما ماشین سنگین این هفته با "غوغای نسل چهارم" و بررسی جایگاه مرسدس بنز آکتروس در تکنولوژی های ایمنی جهان میزبان علاقمندان خواهد بود و "جانشین بی تاج و تخت" هم خودروهایی که نتوانستند جانشین خودرویی دیگر باشند را به ما معرفی می کند.
    آچار به دستان هم این بار "محکم و استوار" با انواع سیستم های تعلیق آشنا خواهند شد و مشکلات احتمالی تعویض دنده در دور پایین را بررسی خواهند کرد.
    در کنار جدیدترین شماره هفته نامه، دومین شماره از ضمیمه مطالعه بازار خودرو امروز پلاس نیز در اختیار خوانندگان قرار خواهد گرفت.
    در این شماره از خودرو امروز پلاس مطالب "جدال دو قاره در ایران"؛ "استارت رونق در بازار وارداتی ها زده شد"؛ "روند صعودی بازار خودروهای تجاری ادامه خواهد داشت"؛ "تجاری سازها با نیمی از ظرفیت خود کار می کنند"؛ "گذری بر بازار خودروهای وارداتی در 5 ماهه نخست سال 1395"؛ "بررسی بازار شاسی بلندها و کراس اوورها در 5 ماه نخس سال 1395"؛ "چینی ها از بازار خودروهای تجاری کشور بیرون نخواهند رفت" و بررسی تولید خودرودر 5 ماهه نخست سال جاری" را خواهیم خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو