فونیکسریمکسبهتام

سارق حرفه ای خودرو در غرب تهران دستگیر شد

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یکی از سارقان حرفه ای خودرو منطقه غرب پایتخت گفت: متهم تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سارق حرفه ای خودرو در غرب تهران دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرگرد علی طیبی روز افزود: در پی بروز چندین فقره سرقت خودرو در محدوده غرب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 209 پایانه غرب قرار گرفت.
    وی تصریح کرد: ماموران در گشت زنی های هدفمند خود به منظور دستگیری عامل و یا عاملان سرقت های اخیر با صدای کمک های یک شهروند، متوجه متواری شدن مرد جوانی از محل شدند.
    سرگرد طیبی ادامه داد: ماموران با مشاهده این وضعیت به تعقیب فرد موردنظر پرداخته و پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز، موفق به متوقف کردن نامبرده در جاده قدیم کرج شدند که متهم با یک تیغه قیچی که همراه داشت به قصد رهایی از دست ماموران اقدام به خودزنی از ناحیه سر و گردن کرد که در نهایت توسط ماموران دستگیر شد.
    سرهنگ طیبی اظهار کرد: در همین حین شاکی که 'امید' نام داشت به ماموران مراجعه و گفت که خودرو پراید خود را در خیابان رحمانی پارک و هنگام مراجعه مشاهده کردم که شخص دستگیر شده درون خودرو نشسته و در حال روشن کردن خودرو است و با دیدن من پا به فرار گذاشت.
    سرهنگ طیبی افزود: به دنبال اظهارات شاکی سارق تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت اما به دلیل عدم توانایی در تکلم تصویر وی برای احراز هویت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.
    وی با بیان اینکه ساعاتی بعد مشخص شد متهم نه تنها لال نیست بلکه از این شگرد برای فرار از بازجویی و دادن اطلاعات به پلیس استفاده می کند، افزود: در تحقیقات بیشتر ماموران دریافتند نامبرده خود را به نام های' علی. ع'، 'علی. الف' و 'فرشاد. ع' معروف به 'علی لالی' معرفی می کند.
    وی با اشاره به اینکه در تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم به تازگی به اتهام سرقت اتومبیل از زندان آزاد شده و دارای سوابق متعدد کیفری و بیش از 20 فقره سرقت اتومبیل است، گفت: نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت ادامه رسیدگی و تحقیقات تخصصی بیشتر در اختیار کارآگاهان پایتخت قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو