فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

۲۸ درصد از تصادفات در جاده های زنجان واژگونی خودرو است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ۲۸ درصد از تصادفات طی شش ماهه سالجاری در جاده های زنجان واژگونی بوده است و رانندگان و سرنشینان به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست دادند.

۲۸ درصد از تصادفات در جاده های زنجان واژگونی خودرو است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی  افزود: طی شش ماهه سالجاری 45 نفر فوتی در جاده های استان زنجان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

    وی اظهار کرد: طی شش ماهه سالجاری هزار و 249 مورد تصادف در جاده های استان زنجان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش دارد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: بیشترین علت تصادفات دراین بازه زمانی توجه نکردن به جلو با 34 درصد، انحراف به چپ 11 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 11 درصد بیشترین علت تصادفات را به خود اختصاص داده اند.

    شیر محمدی از وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور زنجان به خرمدره خبر دادو گفت: متاسفانه در این تصادف راکب موتور سیکلت در دم فوت کرد.

    وی علت اصلی وقوع این تصادف را بی توجهی به جلو و سبقت غیر مجاز عنوان کرد و افزود: 61 درصد از تصادفات رخ داده در جاده های استان زنجان شش ماهه سالجاری مربوط به خودروسواری، موتور13 درصد، کامیون و تریلی هم 11 درصد تصادفات را به خود اختصاص داده اند.

    شیرمحمدی با بیان اینکه  28 درصد از تصادفات طی شش ماهه سالجاری در جاده های زنجان واژگونی بوده است، تاکید کرد: متاسفانه رانندگان و سرنشینان به علت نبستن کمربند ایمنی تلفات تصادفات را تشدید می کنند، بنابراین باید فرهنگ بستن کمر بند ایمنی در جامعه نهادینه بیفتد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط