فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سرهنگ رضا اکبری ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی در محور کرج - چالوس، اظهار داشت: تردد خودروها از ساعت 15 روز جمعه نوزدهم شهریورماه تا ساعت 1 بامداد شنبه بیستم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد (جنوب به شمال) یکطرفه می شود.
    وی در ادامه اضافه کرد: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محور کرج - چالوس تردد خودروها از ساعت 18 روز جمعه نوزدهم شهریورماه تا ساعت یک بامداد شنبه بیستم شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج (شمال به جنوب) ممنوع می شود.
    رئیس پلیس راه استان البرز تردد موتور سیکلت را از روز گذشته ساعت 12 تا ساعت 6 روز شنبه بیستم شهریورماه از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام کرد.
    سرهنگ اکبری دلیل اعمال محدودیت های ترافیکی را تخلیه بار ترافیکی اعلام کرد و گفت: در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.
    رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به صدور اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش باران در ارتفاعات استان، از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی البرز به ویژه محور کوهستانی چالوس را دارند خواست؛ با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط