فونیکسریمکسبهتام

تولید بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو

رکورد شکنی ایران خودرو تبریز در نیمه نخست سال جاری

عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز در نیمه نخست سال جاری رکوردشکنی کرده است، گفت: تولید ۳۰ هزار و ۱۱۶ دستگاه خودرو در طول ۶ ماه گذشته با میزان تولید این شرکت در طول سال ۱۳۹۴ شمسی برابری می کند.

رکورد شکنی ایران خودرو تبریز در نیمه نخست سال جاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مختار اصغری  افزود: در سایه رویکرد جدید این شرکت، نرخ سرانه تولید در این شرکت نیز با رشد قابل توجهی روبرو بوده و هر نفر در واحد تولید در سال جاری به طور میانگین50 دستگاه انواع خودرو تولید کرده است.
    وی با اشاره به تفکیک تولید محصولات این شرکت گفت: این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و 723 دستگاه انواع خودروی آریسان بنزینی و دوگانه سوز، 19 هزار و 384 دستگاه سمند مالتی پلکس XU7 و یک هزار و 150 دستگاه سمند/ EF7بنزینی و پایه گازسوز/ تولید کرده است.
    قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو تبریز با تأکید بر اینکه ظرفیت خط تولید فعلی این شرکت در گذشته برای وانت باردو طراحی و اجرا شده بود، مکانیزه کردن خط تولید، اعمال تغییرات عمده مهندسی و تمهیدات لازم برای نصب تجهیزات صنعتی روز دنیا را از اولویت های مهم و اساسی مهندسی این شرکت در سال جاری ذکر کرد.
    وی همچنین ورود سمند EF7 از ابتدای سال جاری به چرخه تولید ایران خودرو تبریز را مایه مباهات دانست و گفت: با برنامه ریزی های منسجم و ارزیابی های صورت گرفته برنامه تولید 70 هزار دستگاه از این خودرو در دو نوع بنزینی و پایه گازسوز در سال جاری در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
    اصغری افزود: با تمهیدات لازم و برنامه ریزی های پیش بینی شده دورخیز تولید 80 هزار دستگاه خودرو با ورود سمند EF7 به چرخه تولید ایران خودرو تبریز در دستور کار قرار گرفته است.
    وی از تیم جدید مدیریتی که از ابتدای سال تاکنون با تلاش شبانه روزی و بی وقفه خود توانسته تولید سال قبل را محقق سازند قدردانی کرد و گفت: تولید 80 هزار دستگاه خودرو در نیمه دوم سال جاری قابل پیش بینی است.
    به گزارش ایرنا، این شرکت در سال های گذشته به دلیل تولید وانت پیکان/ تک محصول/ و از رده خارج شدن این خودرو در آستانه تعطیلی قرار گرفته بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو