فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه همدان:

آزاد راه همدان - ساوه خواب آور است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: آزاد راه همدان - ساوه بعلت یکنواختی و نبود امکانات رفاهی برای رانندگان خواب آور شده بگونه ای که ۱۰۰ درصد سوانح فوتی این مسیر به دلیل خواب آلودگی رانندگان رخ داده است.

آزاد راه همدان - ساوه خواب آور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا عزیزی  اظهار کرد: داده های آماری گویای افزایش 3.5 برابری فوت ناشی از سوانح جاده ای در آزاد راه همدان - ساوه در فصل تابستان امسال است.
    وی افزود: تابستان سال گذشته چهار نفر در آزاد راه همدان - ساوه جان باختند که این آمار در زمان مشابه سالجاری به 15 نفر رسیده است.
    سرهنگ عزیزی تصریح کرد: ظهر روز گذشته (یکشنبه) نیز یکدستگاه خودروی پراید که از مبدا تهران به سمت همدان در حال تردد بود در 500 متری آزاد راه واژگون شد.
    رئیس پلیس راه استان همدان وی اضافه کرد: در این سانحه یک نفر فوت و یک سرنشین خودرو نیز مجروح شد که طبق بررسی های صورت گرفته علت بروز این سانحه رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی بوده است.
    وی گفت: شهریور ماه سال گذشته یک نفر در سانحه جاده ای در این آزاد راه جان باخت در حالیکه در 13 روز گذشته پنج نفر در این آزاد راه جان خود را از دست داده اند.
    به گزارش ایرنا سرهنگ عزیزی نبود سیستم روشنایی مناسب، پارکینگ، امکانات رفاهی، نمازخانه و یکنواختی مسیر آزاد راه همدان - ساوه را مهمترین عامل بروز سانحه فوتی برشمرد.
    وی تاکید کرد: به منظور کاهش سوانح جاده ای علاوه بر فرهنگسازی باید جاده ها را به امکانات رفاهی مجهز کرده تا پس از استراحت در این اماکن سپس به مسیر خود ادامه دهند.
    رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: همچنین به مجتمع های رفاهی بین راهی نیز نظارت جدی صورت گیرد تا با عرضه کالا به قیمت نامتعارف و چند برابر زمینه بی رغبتی مسافران برای حضور، استراحت و استفاده از امکانات رفاهی این مجتمع ها را فراهم نکنند.
    آزاد راه همدان - ساوه به طول 200 کیلومتر یکی از پرترافیک ترین جاده های غرب کشور است که 88 کیلومتر آن در استان همدان قرار دارد و بخش زیادی از ناوگان عمومی و شخصی از این مسیر تردد دارند.
    این آزاد راه ، استان های غربی را به مرکز کشور متصل کرده بر این اساس از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
    7526/6993

    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو