فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

پلیس خودروهای با خلافی بیش از ۱۰میلیون ریال را متوقف می کند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بر اساس قانون،پلیس با خودروهایی که خلافی بیش از ۱۰میلیون ریال دارند، برخورد می کند.

پلیس خودروهای با خلافی بیش از ۱۰میلیون ریال را متوقف می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر ،سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به این نکته که رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اجباری و ضروری است، اظهار داشت: همه رانندگان وسایل نقلیه ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر این نکته که قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور حفظ و حراست از جان انسان ها تعیین شده است، افزود: کسانی که نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بی تفاوت بوده و یا آن را زیرپا می گذارند، با برخورد پلیس مواجه خواهند شد.

    وی ادامه داد: اقدامات فرهنگی خوبی طی سال های اخیر برای گسترش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کشور انجام شده که این امر کاهش تصادفات و تلفات جاده ای را به همراه داشته است.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر این نکته که اقدامات فرهنگی همچنان از سوی پلیس دنبال می شود، اضافه کرد: برخی اقدامات فرهنگی نظیر طرح همیار پلیس و استفاده از ظرفیت نوجوانان و کودکان برای گسترش و تعمیق فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با جدیت دنبال می شود.

    سردار ناظری با تقدیر از رانندگانی که همکاری خوبی با پلیس برقرار کرده اند، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در شرق استان تهران در حوزه راهنمایی و رانندگی انجام شده و رانندگان و مردم همکاری لازم را با پلیس داشته اند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با متخلفان در حوزه راهنمایی و رانندگی گفت: بر اساس قانون، پلیس با خودروهایی با خلافی بیش از 10 میلیون ریال برخورد می کند و نیروی انتظامی در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد.

    سردار ناظری متذکر شد: تاکنون تعدادی از وسایل نقلیه که دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال بوده اند در شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه و پردیس توقیف شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو