فونیکسریمکسبهتام

وقوع دو حادثه رانندگی در بزرگراه بابایی

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع دو حادثه رانندگی در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

وقوع دو حادثه رانندگی در بزرگراه بابایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سید جلال ملکی درباره این دو حادثه گفت:‌ در ساعت 21:45 دیشب رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 تماس گرفته و از وقوع یک حادثه رانندگی خبر دادند که در پی آن ستادفرماندهی آتش نشانان ایستگاه 57 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه واقع در بزرگراه بابایی، نرسیده به شهرک شهید بهشتی اعزام کرد.

    وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه سواری پیکان در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی بود که ناگهان به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرد و به صورت نیمه واژگون متوقف شده است.
    ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با قطع جریان برق خودرو  و ایمن‌سازی محل عملیات نجات را آغاز کردند، گفت: عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و سرنشین 26 ساله آن را که از ناحیه دو پا مجروح شده بود، خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از واژگونی یک دستگاه کامیونت حمل نخاله در بزرگراه بابایی خبر داد و افزود: وقوع این حادثه در ساعت 23 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 57 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه واقع در غرب به شرق بزرگراه بابایی، بعد از پل استخر اعزام کرد.


    وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خاور کمپرسی حامل نخاله ساختمانی پس از برخورد با دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پراید در وسط بزرگراه بابایی واژگون شده است.


    ملکی افزود:‌ عوامل آتش‌نشانی اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از بازگرداندن خاور به حالت اولیه و جمع‌ آوری نخاله‌ها به عملیات خود خاتمه دادند.

    به گفته وی، این خادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما خساراتی به سه خودرو وارد شد.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران  ادامه داد:‌ علت هر دو حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط