فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۶۵۵»

صرفه‌جویی ۴۸ میلیون لیتری مصرف بنزین در لرستان طی امسال

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان از صرفه‌جویی ۴۸ میلیون لیتری مصرف بنزین در این استان طی امسال خبر داد.

صرفه‌جویی ۴۸ میلیون لیتری مصرف بنزین در لرستان طی امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، پیمان بهرامی با اشاره به مصرف 55 میلیون و 220 هزار متر مکعبی «سی ان جی» در پنج ماه نخست امسال از افزایش 14 درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: این میزان مصرف باعث صرفه‌جویی 48 میلیون لیتری مصرف بنزین در استان شده است.

    وی با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال روزانه 355 هزار متر مکعب «سی ان جی» به طور متوسط در استان مصرف شده است گفت: در حال حاضر 50 جایگاه  باب «سی ان جی» یا گاز طبیعی فشرده در استان لرستان فعالیت دارند.

    مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان بیان داشت: از این تعداد 26 باب تک منظوره بوده که در کنار 24 جایگاه دو منظوره عرضه این سوخت طبیعی را به مردم استان را انجام می دهند.

    بهرامی با بیان اینکه گاز طبیعی سوختی با احتراق پاک، تمیز و بهینه است که هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: با توجه به استقبال مردم از این سوخت پاک به جای بنزین و نیز افزایش تولید و خرید خودروهای دوگانه سوز، روند مصرف گاز طبیعی فشرده در استان رو به افزایش است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط