فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس‌راه راهور ناجا:

نقاط مستعد تصادفات هرچه سریعتر شناسایی شوند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: مسئولان به غیر از مناطق حادثه خیزی که شناسنامه‌دار هستند مناطقی را که مستعد تصادفات هستند و به عنوان منطقه عاری از خطر شناخته شده‌اند را هر چه سریعتر شناسایی کنند.

نقاط مستعد تصادفات هرچه سریعتر شناسایی شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، سرهنگ حمیدی رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: توصیه‌ای که برای مسئولان در حوزه شهرسازی و راهسازی و نگهداشت راه ها داریم این است که به غیر از مناطق حادثه خیزی که شناسنامه‌دار هستند و برای آنها برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت وجود دارد، مناطقی را که مستعد تصادفات هستند و به عنوان منطقه عاری از خطر شناخته شده‌اند را هر چه سریعتر شناسایی کنند.

    سرهنگ حمیدی ادامه داد: در حاشیه راه این گونه مناطق، موانع و اختلاف سطح‌هایی وجود دارد. اختلاف سطح‌هایی که باعث می‌شود اگر راننده از مسیر خود خارج شد، دیگر زمان برگشت و جبران برایش امکانپذیر نباشد؛ این مناطق باید شناسایی شوند و با اقداماتی در جهت ایمن‌سازیشان، جلوی تلفات را بگیرند.

    رییس پلیس‌راه راهور ناجا تاکید کرد: جاده باید بخشنده باشد و خطای راننده را ببخشد، نه اینکه یک خطای راننده در جاده تبدیل به آخرین خطای او و غیر قابل جبران شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط