فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۶۵۲»

ابقای کارت سوخت به مصلحت نیست

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس معتقد است که بعید است طرح مجلس برای حفظ کارت سوخت در فرصت باقی مانده تا زمان تقدیم لایحه بودجه ۹۶، به نتیجه برسد.

ابقای کارت سوخت به مصلحت نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، اسدالله قره‌خانی اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت هم برنامه‌اش را بر اساس حذف کارت سوخت گذاشته، برگشت به آنچه قبلاً بوده خیلی به مصلحت نیست.

    وی گفت:‌ نظرم بر این بود که کارت سوخت تا پایان امسال باقی باشد یعنی تا زمانی که مدیریت و توزیع سوخت به طور کامل در اختیار خودمان قرار گیرد، در واقع آن زمان که واردات سوخت به ویژه بنزین داریم این احتمال وجود دارد که دشمنان مسائلی را ایجاد کنند.

    وی با اشاره به اینکه نهایت مجلس رای به کلیات اصلاحیه بودجه سال 95 داد و شورای نگهبان نیز تایید کرد، گفت: اینکه اکنون تعدادی از نمایندگان طرحی را برای الزام و حفظ کارت سوخت ارائه کرده اند، طبیعی است که آنها هم نظر خودشان را دارند.

    نماینده علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: اکنون 6 ماه از سال می‌گذرد و چیزی تا زمان ارائه لایحه بودجه سال 96 از سوی دولت باقی نمانده است، لکن فرصتی نیست که این طرح در دستور قرار بگیرد اگر هم عادی بررسی شود چند ماه طول می کشد لذا بعید می دانم که به نتیجه برسد.

    سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه شورای نگهبان اصلاحیه لایحه بودجه سال 95 را تایید کرده و دولت هم برنامه اش را همانطور که از قبل در نظر داشت برای حذف کارت سوخت گذاشته فکر می کنم برگشت به آنچه قبلاً خیلی به مصلحت نباشد.

    قره‌خانی افزود: البته اگر اعتراض عمومی در جامعه نسبت به این مساله وجود داشت قطعاً در پاسخگوئی به مطالبات مردم ورود می کردیم امام چون چنین چیزی مطرح نیست فکر می کنم به همین سبکی که الان دولت مدنظر دارد و شورای نگهبان هم تایید کرده تا پایان سال ادامه یابد و پس از آن باید دید دولت در لایحه بودجه سال 96 چه تصمیمی را اتخاذ می کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط