فونیکسریمکسبهتام

ساماندهی سرویس مدارس هرمزگان با یک هزار خودرو

عصر خودرو- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برنامه ساماندهی سرویس مدارس امسال با رویکردی جامع، متفاوت و با تمرکز بر همه جزییات دنبال می شود.

ساماندهی سرویس مدارس هرمزگان با یک هزار خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از دانش هاشمی پور شنبه درنشست ساماندهی سرویس حمل و نقل مدارس استان افزود : امسال شمار شرکت های فعال در بخش سرویس مدارس با افزایش بیش از دو برابری ، به 15 شرکت رسیده که در مجموع شش هزار دانش آموز از خدمات این شرکت ها بهره مند خواهند شد.
    وی ادامه داد : توجه جدی به ایمنی ، رفاه و آرامش خانواده ها با رویکردهای تربیتی از اهم برنامه های آموزش و پرورش هرمزگان در این بخش است و شرکت ها موظف به رعایت سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش هستند.
    وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از همه ظرفیت های موجود برای ارتقاء کیفیت سرویس مدارس بهره خواهد گرفت ، یادآور شد: علاوه بر همکاری و مشارکت سازمان تاکسیرانی و پلیس راهنمایی و رانندگی که به عنوان دو بازوی مهم در اجرای طرح هستند، خانواده ها نیز به عنوان پشتوانه ی همه برنامه های آموزش و پرورش می توانند با طرح نظرهای سازنده و همکاری مستقیم با مدیران مدارس ، این اداره کل را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.
    به گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ، هدف قانونگذار از تدوین آئین نامه اجرایی حمل ونقل دانش آموزی مدارس علاوه بر موضوع جابجایی دانش آموزان ، توجه به مسائل تربیتی است زیرا سرویس مدارس به عنوان کلاس درس سیار در تعلیم و تربیت ایفای نقش دارد.
    هاشمی پور اضافه کرد: با نظر به این مهم، باید در انتخاب وتایید صلاحیت رانندگان ، برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی در زمینه های مختلف اخلاقی و تربیتی ، راهنمایی و رانندگی و غیره نهایت دقت نظر صورت گیرد که این مورد تاکید آموزش و پرروش هرمزگان است .
    مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت : تمهیدها و مقدمه های لازم فراهم شده تا در سال جدید کار ساماندهی سرویس مدارس مبتنی بر راهبرد های مدون و رویکرد جدید ، در قالب ستاد ساماندهی سرویس مدارس استان پیگیری شود.
    رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: تمرکز اصلی برنامه جامع ساماندهی سرویس مدارس بر پایه توجه به آرامش خاطر والدین ، ایمنی بیشتر و تقویت وجوه تربیتی و آموزشی است .
    بتول جهانداری با اشاره به رویکردهای جدید ستاد ساماندهی سرویس مدارس افزود : این ستاد در این راستا برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری دوره های توجیهی ویژه مدارس ، مدیران اجرایی ، اولیا دانش آموزان و رانندگان ، کنترل و نظارت بر شرکت های مجری طرح و رتبه بندی شرکت ها ، حمایت از شرکت ها و رانندگان منضبط و برخورد با رانندگان متخلف ، بررسی مدارک مربوط به تایید صلاحیت رانندگان ، معاینه فنی خودرو ها ، کارت و برچسب سرویس مدارس را مد نظر دارد.
    وی تصریح کرد: خروجی کار باید کیفیت خدمت و رفع دغدغه والدین باشد زیرا این مهم با کیفیت تحصیلی دانش آموزان ارتباط مستقیم دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو