فونیکسریمکسبهتام

سانحه رانندگی در محور ساوه-همدان ۲ کشته برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: وقوع یک سانحه رانندگی در محور ساوه-همدان دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت و حال یکی از مصدومان این حادثه نیز وخیم است.

سانحه رانندگی در محور ساوه-همدان ۲ کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، نعمت الله عزیزی  اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت هفت صبح روز جمعه در کیلومتر 40 محور ساوه-همدان رخ داد.

    وی افزود: طی این حادثه یک دستگاه خودروی پژو با پنج نفر سرنشین دچار واژگونی شد که دو نفر از سرنشینان این خودرو به علت شدت صدمات وارده، در دم فوت کردند.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: نیروهای امدادی اورژانس جاده ای غرق آباد و سلیجرد بلافاصله پس از اطلاع از این سانحه در محل حضور یافته و سه مجروح سانحه را پس از انجام اقدامات اولیه اورژانسی، به بیمارستان مدرس ساوه منتقل کردند.

    عزیزی گفت: این سانحه ناشی از خواب آلودگی و عدم رعایت سرعت مجاز، دو قربانی گرفت و حال یکی از مصدومان آن نیز وخیم گزارش شده است.

    گفتنی است میزان تلفات تصادفات رانندگی استان مرکزی طی چهارماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته و از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 200 نفر در سوانح رانندگی درون شهری و برون شهری این استان جان باخته اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط