فونیکسریمکسبهتام

۱۰ SUV کوچک برتر دنیا

عصر خودرو- در حقیقت بسیاری از خریداران خودرو در بریتانیا عاشق SUV هستند. چه این علاقه به دلیل موقعیت ارتفاع راننده باشد، چه احساس امنیت بیشتر و چه فضای بیشتر این خودروها، کراس اوورها و SUVها در حال حاضر بازار بریتانیا را قبضه کرده اند.

۱۰ SUV کوچک برتر دنیا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز ، با این حال، شهرها و خیابان های متراکم ما (در بریتانیا) رانندگی با یک خودرو 4در4 زیبا را سخت کرده اند و به همین دلیل است کهSUVها در حال کوچک تر شدن هستند. این نسل جدید SUV های کوچک، استایل زمخت و ارتفاع خودروهای آف رود بزرگ تر را با ابعاد قابل کنترل تر در آمیخته است. پس محبوب شدن آنها نباید عجیب به نظر آید.

    البته با وجود گزینه های بسیار در بازار، انتخاب از میان آنها تبدیل به کاری دشوار شده است. به علاوه اینکه آئودی اخیرا مدل جدید Q2 خود را عرضه کرده و با این کار مدلی برتر را به بازاری وارد کرد که تا پیش از این تحت کنترل تولید کنندگان متوسط تر بود. با این حال کدام یک از این خودروها بهترین است؟ در ادامه گلچینی از این خودروها را از نظر می گذرانیم.

    10- واکسال موکا

    واکسال موکا به دلیل ظاهر دلپذیر خود از یک سو و مورد اقبال قرار گرفتن کلی مدل های جدید در بازار از سوی دیگر، نزد خریداران SUV کوچک محبوبیت پیدا کرده است. با وجود بهره گیری از نامی جذاب، این مدل بیشتر حوصله شما را سر می برد. موکا با مشخصه هایی چون راحت نبودن، هوشمند نبودن و مصرف بیشتر سوخت نسبت به رقبای خود، خودرویی کاملا معمولی به حساب می آید. اولویت های انتخاب شما هر چه باشد، گزینه های بهتری را در بازار برای خود خواهید یافت.

    امتیاز: 5 از 10

    9- نیسان جوک

    این مدل در واقع نابغه این کلاس به شمار آمده و به خودرویی پرفروش در بریتانیا تبدیل شده است. ما نیز کاملا درک می کنیم چرا نسبت به خرید آن تحریک می شوید؛ زیرا ظاهر آن جذاب است و قیمت مناسبی دارد. در طرف دیگر اما متاسفانه کمی تنگ و غیر راحت است و حالا که گزینه های بهتری در بازار هستند پس این خودرو نیز بهترین گزینه نخواهد بود.

    امتیاز 5 از 10

    8- داسیا داستر

    کوچک، ابتدایی و غیر هوشمند است اما این مدل به طور اغوا کننده ای ارزان نیز است. این مدل خودرویی SUV برای افرادی با بودجه کم است و به همین دلیل است که در رده هشتم این فهرست قرار می گیرد.

    امتیاز: 5 از 10

    7- سانگ یانگ تیوولی

    در زیر ظاهر عجیب این خودرو یک SUV کوچک اما توانمند وجود دارد که بسیار راحت بوده و از فضای کافی برخوردار است. مدل تیوولی جادار بوده، رنگ بدنه آن به خوبی پرداخت شده و رانندگی با آن نسبتا دلپذیر است. بر خلاف اکثرSU های این فهرست، نسخه 4در4 این مدل نیز با قابلیت آف رود واقعی در دسترس علاقه مندان است.

    امتیاز: 6 از 10

    6- پژو 2008

    این مدل به تازگی یک فیس لیفت بسیار جزئی داشته اما در زیر ظاهر این خودرو همان خودروی محبوب همیشگی است. ظاهر، کیفیت رانندگی و استایل آن قابل قبول است و درست به همین دلیل اگر از آن انتظار یک خودروی قابل قبول را داشته باشید نا امید نخواهید شد.

    امتیاز 6 از 10

    5- هوندا HR-V

    HR-V یک خودروی بسیار دوست داشتنی و شهری است اما بهتر بود یک نسخه 4در4 نیز داشت تا از اعتبار بیشتری برخوردار شود. این مدل کاملا اقتصادی، راحت و جادار است، اما در نقطه مقابل رانندگی آن کمی معمولی است، قیمت آن زیاد و نسخه بنزینی آن پر سروصدا و کم شتاب است.

    امتیاز 6 از 10

    4- سوزوکی ویتارا

    اگر بتوانید از طراحی داخلی پلاستیکی ضعیف آن چشم پوشی کنید، سوزوکی ویتارا یک خودروی مناسب با سطح استانداردی از تجهیزات و موتوری بهینه برای شما خواهد بود. قیمت آن نیز مناسب است و فضای زیادی نسبت به هزینه ای که کردید، دریافت می کنید.

    امتیاز 7 از 10

    3. مزدا CX-3

    این مدل بدون شک انتخاب راننده هاست زیرا از مکانیک حرکتی برخوردار است که رانندگی با آن را بسیار جذاب می کند و طراحی داخلی آن نیز بی نظیر است. از بزرگ ترین نقص های این خودرو می توان به فضای کم برای سرنشین جلو و عقب اشاره کرد که این مدل را تبدیل به یکی از کم کاربرد ترین خودروها کرده است. اگر مشکلی با فضای کم ندارید، این خودرو احتمالا بهترین انتخاب برای شماست.

    امتیاز: 7 از 10

    2- سیتروئن C4 کاکتوس

    اگر به دنبال هیجانات رانندگی هستید، این خودرو مناسب شما نیست و از برخی جوانب ضعیف به نظر می رسد. نکته ارزشمند در خصوص این خودرو آن است که شبیه هیچ خودروی دیگری نیست و آنقدر خاص به نظر می رسد که حس یک خودروی معمولی بی ارزش را به شما منتقل نکند.

    امتیاز: 7 از 10

    1- رنو کپچر

    این مدل سال های زیادی است که به عنوان یک انتخاب برتر در میان SUVهای کوچک شناخته می شود و این به دلیل ترکیب خوب فضا، راحتی و کاربردی بودن کپچر است. کاورهای زیپی صندلی ها و انتخاب موتور متناسب با این خودرو نیز از دیگر نقاط قوت آن به حساب می آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو