فونیکسریمکسبهتام

آستون مارتین تنها ۹۹ دستگاه VANQUISH ZAGATO VOLANTE تولید خواهد کرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی آستون مارتین ضمن اعلام عرضه رسمی مدل Vanquish Zagato coupe به بازار اعلام کرد که تنها ۹۹ دستگاه از این مدل تولید خواهد شد. گفتنی است این خودرو در شرایطی از سوی استن مارتین معرفی شده است که بسیاری آن را خواهر مدل Vanquish Zagato coupe معرفی می کنند.

آستون مارتین تنها ۹۹ دستگاه VANQUISH ZAGATO VOLANTE تولید خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز ، در همین راستا و براساس اخبار منتشر شده در رسانه ها، استقبال از نسخه کوپه مدل جدید Vanquish سبب شده است تا مدیران این شرکت بریتانیایی نسخه roadster آن را نیز به بازار عرضه کنند. به همین منظور استن مارتین مدلZagato Volante را در هفته جاری با برگزاری مراسمی در منطقه Pebble Beach در معرض دید خبرنگاران و رسانه ها قرار داد.

    گفتنی است Zagato Volante همانند نسخه کوپه خود از پیشرانه قدرتمند و شش لیتری مدل های Vanquish استفاده می کند که توانایی تولید 568 اسب بخار را دارد. با این حال به نظر می رسد که رودستر جدید استن مارتین قدرتی معادل 592 اسب بخار قدرت داشته و سرعت آن در مدت زمان 7/3 ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رسد.

    گفتنی است مدت زمان به دست آمده در فرآیند شتاب گیری Zagato Volante 02/0 ثانیه کند تر از برآوردهای اولیه استن مارتین برای مدل کوپه Vanquish جدید این خودروساز بریتانیایی است.

    طراحی خاص خودروهای آستون مارتین در صنعت خودروسازی همواره زبانزد بوده و طبیعتا مدلZagato Volante این شرکت نیز از این قاعده مستثنا نیست. استفاده از مه شکن های LED در سپر جلو و به کارگیری فیبرکربن در لبه های پایینی بدنه خودرو جلوه خاصی به این سوپراسپورت جذاب بخشیده است. گفتنی است طراحی عقب این خودرو نیز به واسطه استفاده از دو لوله اگزوز و خروج آنها از دو سوی سپر عقب و عبور آنها از زیر محفظه بار در صندوق عقب سبب افزایش جذابیت نمای عقبZagato Volante شده و طراحان استن مارتین برای اجرای آن از مدل استاندارد Vanquish Volante الهام گرفته اند. به هنگام ورود به کابین Zagato Volante متوجه حالت Z شکل طراحی آن شده و زیبایی منحصر به فرد کنسول آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

    لازم به ذکر است که خریداران محصول جدید آستون مارتین می توانند مجموعه ای از آپشن ها را که برای آن در نظر گرفته شده است سفارش دهند که طبق سنت قدیمی این خودروساز بریتانیایی، خودروهایی که قرار است به همراه امکانات سفارشی به دست مشتریان برسند، در بخش Q استن مارتین تولید می شوند.

    براساس زمان بندی صورت گرفته از سوی آستون مارتین، فرآیند تحویل هر دو مدل کوپه و رودستر Zagato Volante از سال آینده میلادی آغاز شده و تمامی خودروها در سایت تولید خودروی استن مارتین در انگلستان تولید خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط