فونیکسریمکسبهتام

خودروهای فاقد معاینه فنی با ورود به محدوده زوج و فرد پایتخت پیامک ارشادی دریافت می کنند

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیکی کاهش از ابتدای مهرماه آغاز می شود گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی که از تاریخ ۱۵ شهریور وارد محدوده ترافیکی زوج و فرد شوند، پیامک ارشادی دریافت می کنند.

خودروهای فاقد معاینه فنی با ورود به محدوده زوج و فرد پایتخت پیامک ارشادی دریافت می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سید نواب حسینی منش   افزود: این پیامک های ارشادی(هشدار برای لزوم گرفتن معاینه فنی) تا اول مهرماه همزمان با آغاز طرح ترافیکی کاهش برای مالکان خودروهای متخلف ارسال می شود.
    وی اظهار کرد: در این پیامک های ارشادی به رانندگان توصیه می شود تا پایان شهریورماه برای دریافت معاینه فنی به مراکز 13 گانه معاینه فنی در پایتخت مراجعه کنند.
    وی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر ماه نیز، با ورود خودروهای فاقد معاینه فنی به محدوده زوج و فرد پیامک اعمال قانون تخلف و ثبت جریمه 500 هزار ریالی خودرو برای مالک ارسال می شود.
    طرح «کاهش» به منظور کاهش آلودگی هوای پایتخت از اول مهرماه جاری اجرا و بر اساس آن،در مرحله نخست اجرای این طرح داشتن معاینه فنی برای همه خودروهایی که در سطح شهر تردد می کنند الزامی است.
    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی با اشاره به افزایش مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی اظهار کرد: این مراکز در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7.30 تا 16.15 فعالیت می کنند.
    وی با اشاره به اینکه پیش از این مراکز معاینه فنی در روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 خدمات ارائه می دادند یادآور شد: به دلیل حجم زیاد مراجعه کنندگان، ساعت فعالیت این مراکز در روزهای پنجشنبه از ساعت 13 به 16.15 افزایش یافت.
    حسینی منش با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه هر جمعه چهار مرکز معاینه فنی خدمات ارائه می کنند گفت: جمعه دوازدهم شهریور ماه چهار مرکز معاینه فنی شمال تهران از ساعت هشت تا 14 فعال هستند.
    وی افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه ستاد مرکزی معاینه فنی از مراکز موجود و طول صف به صورت آنلاین مطلع شوند.
    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران اظهار کرد: علاوه بر آن شهروندان می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 200012 طول صف مراکز را مشاهده و با ارسال کد مرکز آدرس آن مرکز را دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو