فونیکسریمکسبهتام

بزرگراه های پرخطر شیراز ایمن سازی می شوند

عصر خودرو- شهردار شیراز گفت: بزرگراه های پر خطر شهر شیراز ایمن سازی می شوند.

بزرگراه های پرخطر شیراز ایمن سازی می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا پاک فطرت که در جمع نمازگزاران مسجد قدس محله فرهنگشهر سخن می گفت، از ایمن سازی بزرگراه های رحمت، شهید رجایی، چمران، میرزای شیرازی و ... خبر داد و افزود: افزایش دو برابری نصب تابلوها و علایم هشداردهنده ترافیکی و دوربین های نظارت تصویری و ثبت تخلف در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارای قرار دارد.

    وی با اشاره به آمار تصادفات جرحی و فوتی، افزود: فرهنگ سازی اولویت تلاش در راستای کاهش تلفات تصادفات بویژه در عابران پیاده است که تبدیل پل های عابر پیاده پلکانی به رمپی برای افزایش اقبال عمومی برای استفاده از پل های عابر پیاده نتیجه آن است.

    وی ادامه داد: به دلیل نبود امکان ساخت پل های عابر پیاده در همه نقاط، ایمن سازی معابر با خطوط طولی و عرضی ترافیکی و نیز ایجاد بستری برای حرکت خودروها با سرعت مطمئن در دستور کار قرار دارد.

    پاک فطرت به محرومیت محله فرهنگ شهر در برخوراری از پارک های محله ای اشاره و تصریح کرد: فاز اول بوستان های بزرگ منطقه ای 50 و 580 هکتاری در بزرگراه آیت الله حسینی الهاشمی تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

    وی افزود: با این وجود، باغ خانواده 30 هزار متری در بزرگراه شهید رجایی ایجاد می شود تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز عمومی برای شهروندان بویژه در این محلات باشیم.

    وی همچنین از پایان عملیات اجرایی سطح سوم در مسیر شرق به غرب و بالعکس در تقاطع سه سطحی معلم تا مهرماه خبر داد و افزود: بوستان معلم همزمان با افتتاح کامل این تقاطع بطور کامل بهسازی می شود و قطعا تا پایان سال شاهد یک فضای شهری مناسب در میدان معروف معلم شیراز خواهیم بود.

    وی افزود: پل میدان احسان، تقاطع معلم و تقاطع چندسطحی میدان شهید رودکی بهبود فضای شهری و عبور و مرور، ایمن سازی و مسیرهای بدون دوربرگردان های همسطح نا ایمن را در آینده ای نزدیک به دنبال خواهد داشت.

    در این دیدار مردمی که با حضور مهندس محمدیان و مهندس اصنافی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و مدیران اجرایی منطقه شش شهرداری همراه بود؛ به پرسش های شهروندان پاسخ داده شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو