فونیکسریمکسبهتام

برخورد مرگبار کامیون بنز با پراید و خاور

عصر خودرو- معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع تصادف مرگبار میان یک دستگاه کامیون با سواری پراید و خاور خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۳ مسافر جان خود را از دست داده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

برخورد مرگبار کامیون بنز با پراید و خاور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، شاهین فتحی در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد کامیون بنز 10 تنی با سواری پراید و خاور ساعت 43 دقیقه بامداد امروز در جاده قدیم قم ـ سلفچکان سبب بروز حادثه برای 5 مسافر شد.

    وی افزود: در اثر این حادثه 2 مسافر مصدوم شده و 3 نفر نیز جان خود را از دست دادند که نیروهای امدادی اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.

    معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: واژگونی پژوپارس در محور شهداد ـ نهبندان ساعت 18:57 دقیقه روز گذشته سبب بروز حادثه شد و در اثر آن 2 مسافر مصدوم شدند.

    فتحی به عملیات سیل و آبگرفتگی طی 24 ساعت گذشته در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در اثر این حادثه دو شهرستان بجنورد و شیروان متأثر شده که نیروهای امدادی چهار شهر و روستا را تحت پوشش ارائه خدمات امدادی قرار دادند.

    وی افزود: 16 واحد مسکونی از روز گذشته توسط فعالیت 33 امدادگر از آب تخلیه شد و در حال حاضر نیز در بخش‌هایی از این استان، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ادامه دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط