فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

کنترل کاروان‌های عروسی از محضر توسط پلیس

عصر خودرو- نیروی انتظامی استان طرح کنترل و نظارت بر کاروان‌های عروسی را با اخذ تعهد از والدین عروس و داماد در محضر و هنگام عقد آغاز و تا پایان مراسم عروسی در دست اجرا دارد.

کنترل کاروان‌های عروسی از محضر توسط پلیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب سه‌شنبه 9 شهریورماه در رونمایی از کشفیات اخیر پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان، اظهار کرد: پس از مدت‌ها تلاش و پیگیری مأموران مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی در 24 ساعت گذشته موفق به انهدام دو باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر و کشف مقادیر قابل توجهی موادمخدر شدیم.

    وی تصریح کرد: این محموله که از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور به مقصد استان‌های غربی بارگیری شده بود، طی سه عملیات شناسایی و ضبط شد.

    فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه میزان مواد کشف شده که اغلب از نوع "تریاک" بوده، 420 کیلوگرم است، گفت: مواد مذکور در یک دستگاه خودروی پژو پارس جاسازی و توسط دو خودروی دیگر همراهی می‌شد.

    وی تشریح کرد: در عملیات انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر 5 تن دستگیر و 7 دستگاه خودرو نیز ضبط شده و در مواردی هم درگیری با افراد مسلح اتفاق افتاده که منجر به کشف تعدادی اسلحه نیز شده است.

    مهدیان‌نسب در ادامه گریزی هم به عملکرد نیروی انتظامی استان در سال‌جاری داشت و عنوان کرد: طی 5 ماه ابتدایی سال در اجرای مأموریت‌های استان، 485 طرح موضوعی و عملیاتی در محورهای استان شکل گرفته است.

    کشف 3 تن موادمخدر در همدان

    وی افزود: در این مدت با تلاش و پیگیری نیروهای انتظامی استان، 3 تن موادمخدر کشف، 36 باند منهدم و 4 هزار و 720 نفر دستگیر شده‌اند.

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش 24 درصدی طرح‌های عملیاتی از ابتدای سال‌جاری تاکنون خاطرنشان کرد: طی این مدت 61 درصد افزایش انواع کشفیات و 12 درصد افزایش در دستگیری‌ها صورت گرفته است.

    وی تبیین کرد: در سال‌جاری نیروی انتظامی استان از حوزه فرهنگ سازی هم غافل نبوده و اقدامات متعددی از جمله توجیه کارگاهی و چهره به چهره را در دستور کار قرار داده و گام‌های مختلف دیگری در راستای فرهنگ سازی صورت داده است.

    کاروان‌های عروسی از محضر تحت کنترل و نظارت پلیس هستند

    سردار مهدیان‌نسب در بخش دیگری به موضوع کنترل و نظارت بر حفظ امنیت و آرامش عمومی جامعه به ویژه در مراسم‌های عروسی اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی استان در این راستا طرح کنترل و نظارت بر کاروان‌های عروسی را با اخذ تعهد از والدین عروس و داماد در محضر و هنگام عقد آغاز و تا پایان مراسم عروسی در دست اجرا دارد.

    وی بیان کرد: پلاک‌زنی و توقیف خودروهای متخلف و برهم زننده نظم، امنیت و آرامش عمومی در کاروان‌های عروسی از جمله اقدامات قهری در مقابله با متخلفین است که در این راستا اجرا می‌شود.

    فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به برخی انواع محترقات صوتی که در محافل عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: این مواد محترقه که تشبیه به نارنجک می‌شود، اصوات مهیب و آزاردهنده دارند اما نارنجک نیستند اگرچه همین مواد هم که آزار و اذیت مردم و برهم زدن آرامش عمومی جامعه را به دنبال دارد، درصورت مشاهده ضبظ و با متخلف برخورد می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو