فونیکسریمکسبهتام

برخورد خودرو سواری پیکان و پرشیا در زنجان پنج تن را روانه بیمارستان کرد

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: برخورد خودرو سواری پیکان و پژو پرشیا در اتوبان زنجان - تبریز پنج مصدوم برجا گذاشت.

برخورد خودرو سواری پیکان و پرشیا در زنجان پنج تن را روانه بیمارستان کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، جواد مرادی روز سه شنبه افزود: این حادثه ساعت 14:43 روز گذشته /دوشنبه/ در کیلومتر 43 لاین شمالی این مسیر ارتباطی پر تردد رخ داد.
    وی اظهار کرد: عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های اسفناج، دره لیک و چیر، پس از اطلاع از وقوع سانحه رانندگی، بلافاصله با تجهیزات کامل به محل اعزام شده و چهار نفر از مصدومان که شامل 2 زن، یک پسربچه 1/5 ساله و مرد 27 ساله بودند را به منظور ادامه مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل کردند.
    مرادی با بیان اینکه مرد مصدوم از ناحیه سر نیز آسیب دیده بود اما وضعیت چندان وخیمی نداشت، افزود: یکی دیگر از مصدومان نیز، توسط امدادگران جاده ای جمعیت هلال احمر به این بیمارستان انتقال یافته بود.
    مرادی از رانندگان خودروها خواست به هنگام وقوع تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی از توقف خودرو به منظور تماشای صحنه به جد خودداری کنند تا نه فقط از وقوع حوادث دیگر جلوگیری شود بلکه امدادرسانان نیز در رسیدن به محل، یاری رسانی به مصدومان و انتقال آنان به مراکز درمانی با مشکل مواجه نشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط